ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100060
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۲۹
  • 309 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: کشور‌های متجاوز به یمن، فقط نقاب قومیت عرب را بر چهره زده‌اند

انصارالله: کشور‌های متجاوز به یمن، فقط نقاب قومیت عرب را بر چهره زده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی حوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت روسای مجالس کشور‌های متجاوز به یمن، نقاب قومیت عرب را بر چهره می‌زنند و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در حیطه اختیارات خود نمی‌دانند. محمدعلی حوثی با […]

انصارالله: کشور‌های متجاوز به یمن، فقط نقاب قومیت عرب را بر چهره زده‌اندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی حوثی، رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت روسای مجالس کشور‌های متجاوز به یمن، نقاب قومیت عرب را بر چهره می‌زنند و مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در حیطه اختیارات خود نمی‌دانند.

محمدعلی حوثی با انتشار پیامی در توییتر گفت: به بهانه قومیت عرب و امنیت ملی، یمن را ویران و آن را محاصره کردند و با قرار دادن یمن در معرض قحطی، در امور آن مداخله کردند. همه مسئولان آن‌ها با بی اعتنایی در خونریزی، تحریم و گسترش قحطی یا در تجاوزگری علیه یمن مشارکت داشتند یا از متجاوزان حمایت کردند.

وی افزود: روسای مجالس کشور‌های متجاوز به جای مقابله با عادی سازی روابط (با رژیم صهیونیستی) به عنوان مسئولیت دینی و اخلاقی، مدعی شدند این قضیه در حیطه اختیارات آن‌ها نیست. پس آن‌ها کدامین نقاب قومیت عربی را بر چهره زده اند؟

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن