ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100086
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر آذربایجان‌غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور/ رسانه‌ها در راستای معرفی مناطق شمالغرب تلاش کنند

اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر آذربایجان‌غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور/ رسانه‌ها در راستای معرفی مناطق شمالغرب تلاش کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اعزام زائران به اردوهای راهیان نور جنوب کشور از تاریخ ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین ماه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: اعزام زائران به اردوهای راهیان نور جنوب کشور از تاریخ ۱۵ اسفندماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی، افزود: زائران با ۱۶۰ اتوبوس راهی سرزمین‌های نور می‌شوند و در قالب کاروان‌های خانوادگی، برادران و خواهران در این مناطق حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: شعار اردوهای راهیان نور در سال جاری «ما پیروزیم» انتخاب شده است.

وی، با اشاره به اجرای اردوهای راهیان نور شمالغرب در شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی، بیان داشت: در قالب اردوهای سال‌جاری راهیان نور شمالغرب بیش از ۲۷۰ هزار نفر در ۵ یادمان شهدای استان حاضر شده‌اند.

سردار شهسواری، با تقدیر از اصحاب رسانه‌ها به خصوص صداوسیما در انعکاس برنامه‌های مربوط به راهیان نور، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید در زمینه معرفی هرچه بیشتر مناطق عملیاتی شمالغرب کشور و ترغیب هموطنان برای حضور در یادمان‌های عملیاتی این منطقه تلاش کنند.

وی، همچنین ابراز داشت: ظرفیت اسکان و فضاسازی در اردوهای راهیان نور شمالغرب به سطح مناسب رسیده و برای رسیدن به نقطه مطلوب مدنمظر نیازمند همراهی تمام مسئولین و اصحاب رسانه هستیم که امیدواریم در آینده هماهنگی شکل یابد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، در بخش پایانی سخنان خود، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای بدر و خیبر در ارومیه، گفت: این یادواره روز ۲۲ اسفندماه و با حضور دریادار شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و نیز صادق آهنگران مداح اهل بیت و رزمنده دوران دفاع مقدس در حسینیه ثارالله(ع) ارومیه برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن