ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100094
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
  • 231 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت ده‌ها مزدور عربستان در یمن

هلاکت ده‌ها مزدور عربستان در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز، یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور حملات گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "الربعه" و "الأجاشر" در اطراف نجران را دفع کردند. وی افزود: «حملات مزدوران از نیمه شب گذشته تا ساعت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از افکارنیوز،

یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور حملات گسترده مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "الربعه" و "الأجاشر" در اطراف نجران را دفع کردند.

وی افزود: «حملات مزدوران از نیمه شب گذشته تا ساعت 10 امروز صبح ادامه یافت اما آنها با وجود برخورداری از پشتیبانی توپخانه‌ای و هوایی نتوانستند هیچگونه پیشروی را محقق کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت: «در این عملیات نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن ده‌ها نفر از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به هلاکت رسیده و 11 خودروی نظامی آنها منهدم شد.

وی تاکید کرد: «این عملیات قهرمانانه نیروهای ارتش و کمیته های مردمی ثابت می کند که ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش سست تر از خانه عنکبوت هستند».

از سوی دیگر امروز سه شنبه یک کودک یمنی به ضرب گلوله متجاوزان و مزدوران در بخش التحیتا در استان الحدیده زخمی شد.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دو بار منطقه "بنی معین" در بخش مرزی "رازح" در استان صعده را بمباران کردند.

و خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "الخلیفین" در بخش "خب و الشعف" استان الجوف را هدف حملات توپخانه ای خود قرار دادند که بر اثر این حملات شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن