ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100120
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۴۹
  • 135 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار خانواده شهداء باعث تقویت روحیه مسئولین است/دیدار مدیرکل کمیته امداد بوشهر با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان

دیدار خانواده شهداء باعث تقویت روحیه مسئولین است/دیدار مدیرکل کمیته امداد بوشهر با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ به منظور ارج‌نهادن به مقام شامخ شهدای گران‌قدر، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر و مسئولان بخش دلوار با حضور در خانه  اولین شهید مدافه حرم با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کردند. بیان نحوه شهادت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ به منظور ارج‌نهادن به مقام شامخ شهدای گران‌قدر، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر و مسئولان بخش دلوار با حضور در خانه  اولین شهید مدافه حرم با خانواده وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیان نحوه شهادت و ذکر خاطراتی از زندگی شخصی وی ازسوی اعضای خانواده‌اش بخشی از این دیدار بود.

  احمد لطفی مدیر کل کمیته امداد استان بوشهردر این دیدار اظهار داشت: هرچه که داریم به برکت جان‌فشانی‌ها وفدارکاری شهدا و خانواده آنان است ، شما پدرومادر شهید برگردن ما حق بزرگی دارید ، شهدا پیروزی و استقلال برای این کشور به ارمغان آوردند ، و اگر فرزندان شما در سوریه حضور پیدا نمی کردند امروز باید در مرزهای ایران با آنان می جنگیدیم .

وی افزود : این دیدارها باعث دلگرمی و روحیه ما می شود و ما از دیدن شما به یاد فرزندان شهیدتان می افتیم و این دیدارها باعث تقویت روحیه ما می شود.

این مسئول ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا افتخاری برای ماست و این دیدارها فرصتی است برای اینکه دوباره تجدید روحیه در ما شکل بگیرد تا کارمان را به درستی و در ادامه ایثارگری‌های این شهیدان پی بگیریم.

در این دیدار که سرشار از فضای معنوی بود، از اتاق ،دارالقران و حسینیه شهید احمدی جوان نیز بازدید بعمل آمد که با جمع آوری یادگاری ها و دست نوشته های شهید، خود به موزه کوچک شهید مبدل شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن