ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10013
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

عظمت خان‌طومان یک دهه دیگر مشخص خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، در مراسم رونمایی از کتاب «بابا مهدی» سردار حسین اسداللهی از فرماندهان عملیاتی لشگر 27 محمد رسول‌الله (ص) گفت: کاری که شهدای مدافع حرم انجام داده‌اند، باعث ایجاد مجدد امت واحد شده است، چراکه وقتی در مراسم آن‌ها حاضر می‌شویم می‌بینیم که جوانان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، در مراسم رونمایی از کتاب «بابا مهدی» سردار حسین اسداللهی از فرماندهان عملیاتی لشگر 27 محمد رسول‌الله (ص) گفت: کاری که شهدای مدافع حرم انجام داده‌اند، باعث ایجاد مجدد امت واحد شده است، چراکه وقتی در مراسم آن‌ها حاضر می‌شویم می‌بینیم که جوانان بسیاری در این مراسم حضور دارند. شهدای مدافع حرم برای ارزش‌گذاری بیشتری به استقبال شهادت رفتند.

او ادامه داد: جایی که شهید مهدی قاضی‌خانی به شهادت رسید، خان‌طومان است. مطمئن هستم ده‌ها سال آینده مردم و جامعه با کاری که شهدا در آنجا کردند، آشنا خواهند شد. بچه‌های ما در آنجا عاشورایی جنگیدند و توانستند بار دیگر حادثه‌هایی را که در مکتب عاشورا رقم خورده بود، بازآفرینی کنند.

این فرمانده عملیاتی افزود: حادثه‌ای که در خان‌طومان شکل گرفت، از عظمت بسیاری برخوردار بود، چراکه نسلی در آنجا جنگید که با تکیه بر ولایت و درس‌های دفاع مقدس کار بزرگی را خلق کرد. آن‌ها بدون تکلیف و منت در میدان حاضر شدند. آن‌ها برای ما اعتبار جهانی آوردند و نشان دادند که در هر مقطع مکانی و زمانی که باشد برای تعیین سرنوشت در آنجا حاضر خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، در مراسم رونمایی از کتاب «بابا مهدی» که در غرفه سایت عقیق برگزار شد، دکتر علی عسکری – رییس صداوسیما- نیز حضور یافت.

در این مراسم، همسر شهید مهدی قاضی‌خانی بر ضرورت کار رسانه‌ای و تولیدات تصویری در زمینه‌ی آشنایی جامعه با شهدای مدافع حرم تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن