ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100139
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۲۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :

تصویری از توجه سردار سلیمانی به فضای سبز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تقویم ملی کشور ما روز ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند روز درختکاری‌ است. کاشت درخت در کشور ما […]

پست صفحه مجازی سردار سلیمانی به مناسبت هفته منابع طبیعی ‌به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در تقویم ملی کشور ما روز ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند روز درختکاری‌ است. کاشت درخت در کشور ما دارای پشتوانه‌ای غنی است  که ناشی از از علایق ملی و سنت تاریخی کشور ما است، بازخوانی تاریخ نشان می‌دهد که ایرانیان باستان، جشن‌های خاصی داشتند که یکی از آداب این جشن‌ها  درختکاری بوده است.

همزمان با پانزدهم اسفندماه و آغاز هفته منابع طبیعی صفحه اینستاگرام منتسب به سردار قاسم سلیمانی پستی را از توجه وی به فضای سبز منتشر کرد. این پست حاوی تصویری از سردار قاسم سلیمانی است که با هشتگ #هفته_ منابع_ طبیعی به اشتراک گذاشته شده است.

پست صفحه مجازی سردار سلیمانی به مناسبت هفته منابع طبیعی ‌

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن