ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10014
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم هزینه عزت امت را پرداخت کرده‌اند

مدافعان حرم هزینه عزت امت را پرداخت کرده‌اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، آئین رونمایی  از کتاب «بابا مهدی» – که به بیان خاطراتی از شهید مدافع حرم مهدی قاضی‌خانی پرداخته است- عصر امروز پنج شنبه در غرفه سایت عقیق در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور سردار اسداللهی فرمانده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، آئین رونمایی  از کتاب «بابا مهدی» – که به بیان خاطراتی از شهید مدافع حرم مهدی قاضی‌خانی پرداخته است- عصر امروز پنج شنبه در غرفه سایت عقیق در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور سردار اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و خانواده معزز شهید قاضی خانی و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی برگزار شد.

سردار اسدالهی در این نشست با اشاره به این که در این مجالس میهمان شهدا هستیم، گفت: وقتی به مجالس شهدا می‌نگریم متوجه می‌شویم که جوانان زیادی برای بزرگداشت و ارزش‌گذاری این شهدا حاضر شده‌اند.

وی درباره خان‌طومان که محل شهادت شهید قاضی خانی است گفت: خان طومان محلی است که مردم چندین سال آینده با عظمت آن آشنا می‌شوند. این منطقه همان منطقه‌ای است که اتفاقات عاشورایی در آن رقم خورده است و جوانان مقاوم در این منطقه مقاومت و ایثار کرده‌اند.

فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول ‌الله (ص) گفت: شهدای مدافع حرم امنیت و آسایش را برای ما فراهم کرده‌اند و اگر یک روز همراهی و همنشینی با آنان،  عظمت و بزرگی روح و شخصیت معنوی آنان را به تصویر می‌کشید.

وی با اشاره به این که مدافعان حرم هزینه یک عمر عزت امت را پرداخت و ما را به عنوان یک امت واحده معرفی کرده‌اند، گفت: امروز نسلی را شاهدیم که با پیروی از ولایت و تاسی‌ از ایثارگری‌های دفاع مقدس هر آن‌چه در وجود خود دارند در طبق اخلاص گذاشته و بدون منت در میدان نبرد حاضر شده‌ و جان خویش را فدا کرده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن