ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100171
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان

شلیک موشک بالستیک ارتش یمن به مواضع مزدوران عربستان

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بدرp-1 مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در میدی واقع در استان حجه را هدف قرار دادند. نیروهای یمنی چند روز قبل […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با یک فروند موشک بدرp-1 مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در میدی واقع در استان حجه را هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی چند روز قبل نیز با یک فروند  موشک بالستیک بدرp-1 مواضع متجاوزان و مزدورانشان در میدی را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در جبهه "صبرین" در بخش "خب و الشعف" در استان الجوف را هدف قرار دادند که بر اثر این حملات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

و خبر دیگر اینکه نیروهای یمنی مواضع مزدوران ارتش سعودی در اطراف کوه "قیس" در محور جیزان را هدف حملات خود قرار دادند و در جریان این عملیات موفق شدند چند منطقه را به‌کنترل خود در بیاورند.

سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوزان در یمن؛ دفع حملات گسترده مزدوران عربستان در جیزانمزدوران عربستان 644 بار آتش‌بس در یمن را نقض کردند؛ شهادت 2 زن یمنیحمله موشکی عربستان به روستاهای مرزی یمن/تأکید انصارالله بر کارشکنی متجاوزان در برابر صلح

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین موفق شدند یک دستگاه بولدوزر نظامی متجاوزان سعودی را در شرق کوه "الدود" در جیزان منهدم کنند.

یک شهروند یمنی در منطقه "عزلة الضبه" در بخش "الصلو" در استان تعز به‌ضرب گلوله مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به شهادت رسید.

تجمع شهروندان الحدیده در محکومیت ادامه جنایات ائتلاف متجاوز سعودی

شهروندان بخش "السخنه" در استان الحدیده در یک گردهمایی پرشور ادامه نقض آتش‌بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی و تعلل این ائتلاف در اجرای توافق سوئد و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شهروندان السخنه برای مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی و پشتیبانی از جبهه‌های نبرد تا تحقق پیروزی و رسیدن به عزت و کرامت آماده‌باش عمومی اعلام کردند و گفتند که آنها برای هر گزینه‌ای آماده هستند.

از سوی دیگر شهروندان ساکن بخش "المغلاف" در استان الحدیده نیز با برگزاری یک تجمع اعتراضی ادامه جنایات ائتلاف متجاوز سعودی و نقض توافق سوئد از سوی این ائتلاف را محکوم و بر مقاومت خود در برابر این تجاوز وحشیانه تأکید کردند.

شهروندان المغلاف برای پشتیبانی از جبهه‌های دفاع از خاک و ناموس آماده‌باش عمومی اعلام کرده مزدوران را مسئول کامل تلاش برای به شکست کشاندن توافق سوئد دانستند.

شهروندان المغلاف از سازمان ملل خواستند که در قبال نقض مستمر آتش‌بس توسط ائتلاف متجاوز سعودی به وظایف خود عمل و آنها را به اجرای توافق سوئد ملزم کند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن