ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100230
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۴۶
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
شهید مدافع حرم «انصاری» پس از 40 ماه گمنامی در ری تشییع شد

شهید مدافع حرم «انصاری» پس از 40 ماه گمنامی در ری تشییع شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرری، پیکر شهید سعید انصاری پس از 40 ماه گمنامی و دوری از وطن با حضور و استقبال پرشور مردم شهیدپرور ری از امامزاده عبدالله شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع شد. «سعید انصاری» متولد […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرری، پیکر شهید سعید انصاری پس از 40 ماه گمنامی و دوری از وطن با حضور و استقبال پرشور مردم شهیدپرور ری از امامزاده عبدالله شهرری به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع شد.

«سعید انصاری» متولد چهارم دی‌ماه سال 1349 در تهران، پیش از اعزام به سوریه بار‌ها در قالب مأموریت‌های نظامی به کشور عراق سفر کرد تا اینکه سرانجام 3 روز پس از اعزام به سوریه در منطقه «خان‌طومان» حلب بر اثر اصابت سه تیر مستقیم قناسه نیرو‌های تکفیری «النصره» در دی‌ماه سال 94 به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «سعید انصاری» در محله باغ‌فیض برگزار می‌شودوداع خانواده شهید مدافع حرم "سعید انصاری" بعد از سه سال + عکس‌زاهدان به عطر پیکر 3 شهید گمنام معطر شد

 پیکر شهید انصاری به دلیل کمین نیرو‌های دشمن در نزدیکی آن‌ها بازگردانده نشد و در منطقه ماند تا اینکه پس از 3 سال انتظار کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی و سپس به خانواده‌اش تحویل داده شد.

شهرستان ری شهدای فراوانی را در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، حادثه منا و دفاع از حرم تقدیم کرده و به همین واسطه نقش مهمی در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت داشته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن