ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100257
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
کاشت نهال در مدرسه حجاب با حضور خانواده شهید محمود نریمانی برگزار شد

کاشت نهال در مدرسه حجاب با حضور خانواده شهید محمود نریمانی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فارس از البرز، آئین کاشت نهال با حضور خانواده شهید مدافع حرم به مناسبت هفته درختکاری به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار شد. آئین کاشت نهال در مدرسه دخترانه حجاب با رویکردی متفاوت با حضور پدر و مادر شهید مدافع حرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فارس از البرز، آئین کاشت نهال با حضور خانواده شهید مدافع حرم به مناسبت هفته درختکاری به همت سازمان بسیج رسانه استان البرز برگزار شد.

آئین کاشت نهال در مدرسه دخترانه حجاب با رویکردی متفاوت با حضور پدر و مادر شهید مدافع حرم “شهید محمود نریمانی” با هدف ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت همراه بود.

از جاذبه های این آئین حضور هنرمند ارزشی کشور بهرام شهبازی بود که با حضور در این آئین بار دیگر بر ارزش های آئینی تاکید شد؛ همچنین دکلمه زیبایی که توسط گروه سرود مدرسه به مادر شهید تقدیم شد فضای خاصی را در این مراسم بوجود آورد. 

گفتنی است در این مراسم ضمن تجلیل از مادر و پدر شهید محمود نریمانی از شهدای مدافع حرم، با کاشت اولین نهال میوه توسط پدر و مادر شهید، دانش آموزان و مربیان مدرسه نیز  به حرمت شهدای سرو قامت، نهال های اهدایی از طرف شهردار گرمدره در محوطه مدرسه حجاب به نام یک شهید ، نهال هایی همچون گیلاس، هلو، خرمالو و ..کاشته شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن