ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10045
  • ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
  • 153 بازدید
  • ارسال توسط :
19 عنوان کتاب جدید با موضوع قهرمانان شهید ارتش رونمایی می‌شود

19 عنوان کتاب جدید با موضوع قهرمانان شهید ارتش رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی درباره آخرین آثار مکتوب تولید شده در این سازمان اظهار داشت: 19 عنوان کتاب جدید را با موضوع 19 شهید ارتش که کمتر […]

19 عنوان کتاب جدید با موضوع قهرمانان شهید ارتش رونمایی می‌شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ دوم ابراهیم گلفام، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی درباره آخرین آثار مکتوب تولید شده در این سازمان اظهار داشت: 19 عنوان کتاب جدید را با موضوع 19 شهید ارتش که کمتر شناخته شده‌اند، در زمان برگزاری اردوهای راهیان نور رونمایی خواهیم کرد.
وی افزود: این کتاب‌ها که در قطع جیبی منتشر خواهند شد را یا در بهمن‌ماه و یا در روز ملی راهیان نور در خرمشهر رونمایی می‌کنیم.
امیر گلفام ادامه داد: شهیدان آبشناسان، همتی، زارعی و نصرت‌زاد ازجمله قهرمانان جنگ هستند که در این کتاب‌ها به مخاطبان معرفی می‌شوند. شهید نصرت‌زاد کسی است که در حفظ سنندج عملکرد بی بدیلی داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این شهید در خطبه‌های نماز جمعه صحبت کرده‌اند؛ اما بسیاری از مردم درباره این قهرمان کشورمان چیزی نمی‌دانند.
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش اضافه کرد: هفت کتاب از کتاب‌های یاد شده نیز مربوط به شهدای مدافع حرم ارتش هستند.
وی تصریح کرد: ما در حوزه نشر دفاع مقدس، هر ساله آثار بسیار خوبی را منتشر و تلاش می‌کنیم درباره آن دسته از قهرمانان دفاع مقدس که کمتر نامی از آنها برده شده، مطالب جدیدی منتشر کنیم.
امیر گلفام در پایان گفت: فصلنامه الماس ایران را نیز به تازگی رونمایی کرده‌ایم، که یک فصلنامه بسیار وزین و کامل درخصوص تحلیل تاریخ دفاع مقدس به شمار می‌آید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن