ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100648
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
  • 469 بازدید
  • ارسال توسط :
همه شهدا در مسیر عزت‌آفرینی انقلاب و اسلام گام برداشتند

همه شهدا در مسیر عزت‌آفرینی انقلاب و اسلام گام برداشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از  سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنج‌شنبه، در مراسم چهارمین سالگرد سرداران شهید فاتح و ابوحامد در مشهد با بیان اینکه هر مراسمی که برای هر شهیدی برگزار می شود؛ مجلس عزا نیست گفت: این مجالس مجلس عزتمندی است و مربوط به همه شهدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از  سردار اسماعیل قاآنی شامگاه پنج‌شنبه، در مراسم چهارمین سالگرد سرداران شهید فاتح و ابوحامد در مشهد با بیان اینکه هر مراسمی که برای هر شهیدی برگزار می شود؛ مجلس عزا نیست گفت: این مجالس مجلس عزتمندی است و مربوط به همه شهدا است و ما امشب میهمان این شهدا هستیم. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: همه شهدای ما در مسیر عزت‌آفرینی برای انقلاب و اسلام گام برداشتند.

وی اظهار کرد: اخیرا شما واژه مقاومت را بسیار زیاد شنیده‌اید باید بدانیم که مقاومت در متن دین ما است.

وی با بیان اینکه لازمه در صراط مستقیم ماندن مقاومت است؛ افزود: بیان اینکه شهدا کسانی هستند که یک بار دیگر یک لایه را از روی این واژه برداشتند و آن را روشن تر کردند.

جانشین فرمانده نیروی سپاه قدس بیان کرد: این شهدای فاطمیون دو بار مقاومت کردند و شهید شدند یک مهاجرت از کشور خود و دو مهاجرت از جایی که در آن زندگی می‌کردند چراکه بچه شیعه وقتی می‌گویند اهدنا الصراط المستقیم می‌داند یعنی چه. 

وی  تصریح کرد: نکته دوم که مخصوصا شهدای مدافع و فاطمیون سهم بزرگی در آن داشتند این است که امام ما در تهاجمی که دشمن داشت همیشه با اتکا به مردم و در حقیقت همان واژه مقدسی که ایشان ساختند یعنی بسیج مردمی در مقابل دشمن ایستادند و اینطور سرافرازانه به پیروزی رسیدند. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه علت پیروزی و ایستادگی تمام این دوره 40 ساله و عامل اصلی حفظ نظام مردم و شهدا بودند، گفت: به کوری دشمن که برای ما تهدید درست می‌کند و مقاومت ما آن را به فرصت تبدیل می‌کند؛ فرزندان اسلام این کار را انجام دادند و با گرد هم جمع شدن جوانان مسلمان این بسیج جهانی را تشکیل دادند.

وی تاکید کرد:  اگر دشمن و صهیونیسم فهم داشته باشد متوجه این می‌شود که این همه جنگ اگر دستاوردی برای جبهه این طرف نداشته یک بسیج جدید جهانی را  ایجاد کرده که ریشه صهیونیست را می‌خشکاند. 

سردار قاانی افزود: رزمندگان این پیام امام را با رهبری امام خامنه ای محقق کردند و امروز اگر برگردیم به پیام امام این رزمندگان می توانند سر خود را بلند بگیرند و به امام عرض کنند که ضمن دفاع از حرم خواسته بسیج جهانی شما را ایجاد کردیم. 

وی اظهار کرد: این موارد تنها یکی از افتخارات لشکر فاطمیون است و اینها چیزهای محدودی است که به ذهن ما می‌رسد.

سردار قاانی یادآور شد: ما ظرف معینی از عمر داریم و باید همه ما برویم و هر کجا باشیم و هرجا باشیم تسلیم مرگ هستیم اما شهدای عالی مقام این عمر معین را جوری تنظیم کردند که در آخرین برگ آن به مهر عند ربهم یرزقون رسیدند. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خطاب به خانواده شهدا گفت: خانواده شهدا تلاش کردند که فرزندان شان در مسیر اسلام قرار بگیرند وقتی پایان عمر آنها  به شهادت ختم می‌شود بسیار خوب است و این را خدا به شما عنایت کرده است و شما بهتر از ما وجود شهید را در کنار خود حس می‌کنید. 

وی بیان کرد: حال ما افرادی که می‌خواهیم با شهدا تجدید پیمان کنیم، وظیفه‌مان چیست؟ تکریم وظیفه متعارف ما است اما این تکریم و بزرگداشت مقدمه است و بزرگداشت واقعی آنجا است که این مسیر رهرو داشته باشد. 

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به اینکه روزی که مدافعان حرم به سوریه رفتند نصف شهر را تکفیری‌ها گرفته بودند و از درون خیابان جنگ را شروع کردند ؛ متذکر شد: شهدای ما برای پیروزی و دفاع جنگیدند نه اینکه تنها با یک فوت کردن دشمن برود؛ ما هم باید در حدی که خدا از ما خواسته کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی سومی که باید ایجاد کنیم این است که وقتی تکلیف مدارانه کار کردیم باید با توکل به خدا حرکت کنیم کاری که همه شهدا داشتند نیز همین بود هرچه این‌ها را زنده کردیم امکان اینکه با شهدا همراه شویم وجود دارد. 

وی گفت: امیدواریم این مسیری که شهدای ما طی کردند و شعار حرم دادند و خیلی از آن‌ها در حال انجام است همیشه پیروز باشد؛ شعار نهایی شهدا حکومت حضرت مهدی  (عج) است و خانواده آنها هم این راه را طی می کنند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن