ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100650
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
فاطمیون فریادگر توحید هستند

فاطمیون فریادگر توحید هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، امشب در مراسم چهارمین سالگرد شهیدان فاتح و ابوحامد، گفت: از اینکه در این ایام با برکت و به یاد راه ولایت و راه و نام شهدای فاطمیون این مراسم تشکیل شده است؛ خدا را شاکریم و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، امشب در مراسم چهارمین سالگرد شهیدان فاتح و ابوحامد، گفت: از اینکه در این ایام با برکت و به یاد راه ولایت و راه و نام شهدای فاطمیون این مراسم تشکیل شده است؛ خدا را شاکریم و از اینکه می‌توانیم حق‌شناسی و تجدید پیمانی با شهدا داشته باشیم که راه روشنی را از خود به یادگار گذاشتند؛ بسیار خرسندیم. 

مسؤول فرهنگی فاطمیون بیان کرد: امروز سالگرد دو شهید و دو فرمانده است؛ اگر این عزیزان افغانستانی به اسم مهاجر شناخته شده‌بودند اما امروز با شجاعت فاطمیون نام این عزیزان با شجاعت و آزادگی برای شیعیان عالم رقم خورده است. 

وی خاطرنشان کرد: فرماندهان و رزمندگان و خانواده شهدا فاطمیون در میان ما هستند اینها چه تجهیزات پیشرفته و جنگ افزارهای مهمی در اختیار داشتند؟ مگر چقدر نیرو و پایگاه دارند؟ 

مسوول فرهنگی فاطمیون با بیان اینکه شهدا و رزمندگان فاطمیون فریادگر توحید هستند؛ اظهار کرد:  این افراد دلبسته حضرت محمد(ص) و فدایی علی ولی الله هستند  و سینه‌های ستبر فاطمیون همیشه مثل سپر در برابر تیر دشمن ایستاد تا نام خود را با افتخار ثبت کند.

وی تاکید کرد: ما افتخار می‌کنیم که این رزمندگان که هیچ پشتوانه‌ای ندارند نه تنها باعث از بین رفتن داعش شدند بلکه باعث ترس دشمن هم شده‌اند.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: نام تاریخ افغانستان در جای جای اسلام ایستاده است و آن روزی که امام خمینی پرچم اسلام را به دست گرفتند؛ شیعیان افغانستان هم به پا خاستند.  

وی ادامه داد: امام گفت باید کمونیست را از بین برد و این جوانان افعانستانی خاک ذلت را بر صورت اتحاد جماهیر شوروی سیلی زدند و بعد از آن این کشور هم پاشیده شد. 

گنابادی‌نژاد گفت: ما در دوره‌ای که رهبری به‌عنوان فرمانده کل قوا و حامی مقاومت و حامی یگان فاطمیون و پرچم دار اسلام هستند و ارزش اسلام را به‌عهده دارند؛ افتخار می‌کنیم که فاطمیون سیلی محکمی را به صورت داعش آویخت و انشاالله پیروزی بر داعش نوید پیروزی بر آمریکا خواهد بود. 

مسؤول فرهنگی فاطمیون تصریح کرد: خدا را شاکریم که اگر یک روز 22 نفر یگان فاطمیون را ایجاد کردند حال، همه با افتخار از آنها یاد می‌کنند؛ این همان افتخاری است که با تمسک به اهل بیت به دست آمد و با تبعیت از ولایت در حال گسترش است. 

گفتنی است؛ این مراسم که به مناسبت چهارمین سالگرد سرداران شهید ابوحامد و فاتح برگزار شده بود.

در بخش پایانی این مراسم پیکر تازه تفحص شده شهید مدافع حرم، علی‌جان علیزاده بعد از گذشت چند سال از شهادت به کشور بازگشت و به گفته روابط عمومی مراسم بنا است امروز، 17 اسفندماه ساعت 14 در گلزار شهدای مدافع حرم بهشت رضا به خاک سپرده شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن