ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100662
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۵۹
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
آقای نماینده شما چه کاره اید که آینده نظام را تعیین می کنید؟/ آینده نظام اسلامی کاملا روشن است

آقای نماینده شما چه کاره اید که آینده نظام را تعیین می کنید؟/ آینده نظام اسلامی کاملا روشن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در یازدهمین یادواره شهدای ممدل حوزه دو شهری میاندوآب اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که جای شهید و جلاد را عوض کند و رهبر معظم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در یازدهمین یادواره شهدای ممدل حوزه دو شهری میاندوآب اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که جای شهید و جلاد را عوض کند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها هشدار داده اند که اجازه ندهید جای شهید و جلاد را عوض کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: شهدا با اخلاص بودند و امنیت موجود در کشور حاصل خون پاک شهداست و باید با ادامه دادن راه شهدا بتوانیم از خون آنان حراست کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت و حزب الله پیروز در منظقه بوده و سردار سلیمانی خار چشم دشمنان اسلام است، گفت: ۷۰ سال از ارتش سوم دنیا گفتند ولی حزب الله ۳۳ روز در مقابل هجمه رژیم صهیونیستی ایستاد و این ارتش را شکست داد.

سرایی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال دشمنی و توطئه هستند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب به دنبال دشمنی با انقلاب بوده و هشت سال جنگ تحمیلی و ترور و تهدید از آن جمله است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه آینده نظام کاملا روشن است، اظهار کرد: متاسفانه فردی با تابلوی اصولگرایی و نیروی ارزشی به مجلس رفته ولی علیه نظام در دانشگاهی صحبت می کند و می گوید آینده نظام را روشن نمی بینم.

وی افزود: آقای نماینده شما چه کاره اید که آینده نظام را تعیین می کنید، آیا می خواهید فقط حرف بزنید و برایتان کف بزنند؟ آینده نظام را شهدا و شهدای مدافع حرم تعیین می کنند و این مسیر کاملا روشن و مشخص است.

سرایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، معادلات دنیا را تغییر داد، تصریح کرد: ما در جنگ ابهت غرب و شرق را شکستیم و امروز انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمنان بارها از بمب شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس استفاده کردند، گفت: ولی امپراطوری رسانه ای دشمن حتی یک خبر نیز از جنایت های صدام که بیش از ۸۰ کشور از آن علیه ایران پشتیبانی می کردند، مخابره نکردند ولی ملت ایران با تمام وجود مبارزه کرد و آنها را شکست داد.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت پیروز بوده و آمریکا در اتحاد سازی شکست خورده و تنها مانده است، اظهار کرد: استقامت ملت ایران، صلابت پوشالی آمریکا را شکسته است.

سرایی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در انتخابات ریاست جمهوری گذشته خود پرده از تشکیل داعش برداشتند، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته آمریکا، پشت پرده ایجاد داعش برملا شد و مشخص شد که چه کسی داعش را و با چه هدفی ایجاد کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه هدف آمریکا این بود که هر کشوری در جغرافیای اسلام را بزند، تصریح کرد: ولی به حول قوه الهی، داعش را جبهه مقاومت نابود کرد و این توطئه آمریکا شکست خورد و در حالی که همه دنیا می گفتند “بشار اسد” باید برود ولی رهبرمعظم انقلاب گفتند که “بشار اسد” باید بماند و ماند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند  دوران بزن دررو تمام شده و یکی بزنند، ۱۰ تا می خورند، اظهار کرد: امروز موشک های ما لرزه بر اندام دشمنان انداخته اند.

سرایی با بیان اینکه دشمنان با جنگ نرم به دنبال از بین بردن ایمان جوانان ما است، تصریح کرد:دشمنان انقلاب اسلامی در قالب راه اندازی جنگ نرم در جهت سست کردن باورهای دینی جوانان و بنیان خانواده گام بر می دارند ولذا باید نسبت به توطئه های دشمنان آگاه باشیم.

این مراسم با مداحی کربلایی صادقی مراغه ای به پایان رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن