ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100664
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۵۹
  • 160 بازدید
  • ارسال توسط :
شیعه و سنی برای پاسداشت خون شهداء سنگ تمام گذاشته اند

شیعه و سنی برای پاسداشت خون شهداء سنگ تمام گذاشته اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مراسم یادواره شهداء و بزرگداشت یکصد و چهل و دومین سالگرد اقامه نماز جمعه با حضور فرمانده سپاه سلمان و آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در مسجد جامع شهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مراسم یادواره شهداء و بزرگداشت یکصد و چهل و دومین سالگرد اقامه نماز جمعه با حضور فرمانده سپاه سلمان و آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در مسجد جامع شهر بنجار زابل برگزار شد.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: زمانی راه شهدا و فرهنگ ایثار در جامعه شکل می گیرد که مردم خودجوش پای کار باشند.

وی افزود: همانطور که در ایام محرم عشق و ارادت مردم به امام حسین (ع) و یاران شهیدش به بهترین شایستگی برگزار می شود باید برای شهدای انقلاب اسلامی نیز همین فرهنگ اجرا شود.

گشتاسبی عنوان کرد: در استان سیستان و بلوچستان مردم به طور خود جوش این فرهنگ را به نمایش می گذارند که ماحصل آن برگزاری چندین یادواره شهدا در منطقه سیستان است، و شیعه و سنی برای برگزاری هر چه با شکوه تر آن سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: مسیر و اهداف شهداء باید دائما برای جوانان تکرار شود، چرا که نظام اسلامی اقتدار و عظمت خود را امروز مدیون خون شهدا، ایثارگران و همچنین آزادگان است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهداء در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران نشان دادند که انقلاب اسلامی پشتوانه ای قوی و با دوام دارد .

وی در ادامه به ۱۸ سال مجاهدت آیت الله سلیمانی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: هر کجا ذکری از انقلاب اسلامی به میان بوده است این مجاهد ارزشمند حضور پر رنگ داشته و دارند.

گشتاسبی تصریح کرد: استقلال، آزادی و اصل نظام جمهوری اسلامی ایران، باعث شد تا انقلاب همانند برگ زرینی در جهان بدرخشد و به عظمت و قدرت والایی دست یابد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران برای حفظ عظمت خود نیاز به وحدت، انسجام ، پشتیبانی و پاسداشت خون شهدا دارد .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن