ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100670
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
12 کشته و زخمی از یک خانواده در پی حمله ائتلاف متجاوز به یمن

12 کشته و زخمی از یک خانواده در پی حمله ائتلاف متجاوز به یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی حمله امروز (جمعه) جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منزل یک خانواده یمنی در شهر «کشر» استان حجه، سه عضو این خانواده کشته و نه نفر زخمی شدند. بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، جنگنده‌های ائتلاف مذکور چهار حمله هوایی نیز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در پی حمله امروز (جمعه) جنگنده‌های ائتلاف سعودی به منزل یک خانواده یمنی در شهر «کشر» استان حجه، سه عضو این خانواده کشته و نه نفر زخمی شدند.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، جنگنده‌های ائتلاف مذکور چهار حمله هوایی نیز به «افلح الشام» و دو حمله به بازار «العبیسه» در کشر داشتند.

این حملات در حالی صورت گرفت که وزارت کشور یمن دیروز اعلام کرد، شهرهای «کشر و العبیسه» در استان حجه را از عناصر خرابکار وابسته به ائتلاف سعودی کاملا پاکسازی کرده است.

بنا بر این گزارش، حملات مذکور به کشر در انتقام از شهروندانی صورت گرفت که مخالف با حضور عناصر تخریبی ائتلاف در این شهر بودند؛ ائتلاف سعودی با هدف قتل غیرنظامی‌ها، بستن راه‌ها و بر هم زدن آرامش شهر، هفت بار برای این عناصر خرابکار سلاح فراهم کرده بود.

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است.

این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری‌های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است. مسئولان نزدیک به جنبش انصارالله می‌گویند از زمان آغاز این حملات بیش از ۳۶ هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده‎اند. روزنامه واشنگتن‌پست شمار افراد کشته‌شده در این جنگ را نزدیک به ۵۰ هزار نفر اعلام کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن