ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10070
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان مدافعان حرم برگزار می شود

تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان مدافعان حرم برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامی، در آستانه گرامیداشت هفته بسیج جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد.   در این جلسه ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت این ایام گفت: هفته بسیج یادآور دلاوری ها و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامی، در آستانه گرامیداشت هفته بسیج جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد.

 

در این جلسه ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر ضمن گرامیداشت این ایام گفت: هفته بسیج یادآور دلاوری ها و رشادت‌های بسیجیان و رزمندگان در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است که در طول 8 سال با دفاع از میهن اسلامی اجازه ندادند دشمن به خاک این کشور تجاوز کند.

 

وی با تاکید بر مشارکت و حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برنامه های بسیج گفت: انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب الهی با تکیه بر مردم و نهادینه کردن تفکر بسیجی استوار شده است.

 

وی مهمترین هدف و رسالت بسیج را صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت بنیه دفاعی کشور عنوان کرد و گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس بسیجیان با حضور در عرصه‌های مختلف جنگ تحمیلی، پیروز میدان شدند.

 

سرهنگ پاسدار محمد پورمند فرمانده سپاه شهرستان مشگین‌شهر در این جلسه ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: امام راحل در 5 آذر سال 1365 فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را صادر کرده است.

 

وی افزود: امروز دشمن و استکبار جهانی با راه انداختن جنگ‌های نیابتی در تلاش است تا اتحاد مسلمین را در هم بشکند اما با هوشیاری و تدابیر مقام معظم رهبری دشمن هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید.

 

پورمند در تشریح برنامه های هفته بسیج گفت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر سال 1395 تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان مدافعان حرم در نقاط مختلف شهرستان برگزار و با حرکت و راهپیمایی در خیابان اصلی شهر به طرف مصلی امام راحل پیاده روی خواهند کرد.

 

وی در پایان گفت: هفته بسیج سال جاری با شعار بسیج انقلابی و خدمت‌گذار نامگذاری شده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن