ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10076
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
  • 357 بازدید
  • ارسال توسط :
جا ماندن از شهدا برای همسرم بسیار سخت و ناراحت‌کننده بود/ مردم با ولایتمداری و بانوان با حفظ حجاب راه شهدا را ادامه دهند

جا ماندن از شهدا برای همسرم بسیار سخت و ناراحت‌کننده بود/ مردم با ولایتمداری و بانوان با حفظ حجاب راه شهدا را ادامه دهند

فاطمه صادقی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، با اشاره به ویژگی‎های شاخص شهید قربان نجفی، اظهار داشت: همسرم فرد بسیار مهربان و با اخلاقی بود. وی با بیان اینکه از دو سه سال قبل از اعزام که از تصمیم ایشان برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) مطلع شده بودم هیچ […]

فاطمه صادقی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، با اشاره به ویژگی‎های شاخص شهید قربان نجفی، اظهار داشت: همسرم فرد بسیار مهربان و با اخلاقی بود.

وی با بیان اینکه از دو سه سال قبل از اعزام که از تصمیم ایشان برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) مطلع شده بودم هیچ مخالفتی نکردم، گفت: وقتی سخن از رفتن شده بود همیشه به خودم می‎گفتم در صورتی که مخالف رفتن ایشان باشم قطعاً در روز قیامت شرمنده حضرت زینب (س) خواهم شد و با مخالفتم چطور انتظار شفاعت از حضرت زینب (س) داشته باشم.

*مردم شهدا را فراموش نکنند/ همسرم به آرزویش رسید

همسر شهید مدافع حرم قربان نجفی با بیان اینکه همسرم رزمنده دوران دفاع مقدس بود، تصریح کرد: همسرم همیشه در حسرت شهادت و جا ماندن از کاروان دوستان و همرزمان خود می‎سوخت. او همیشه از اینکه از جمع دوستان و از قافله شهادت باز ماند بسیار برایش سخت و ناراحت‌کننده بود و در مراسم و محافل مربوط به شهدا و یا در هفته دفاع مقدس حسرت و اندوه ایشان دوچندان می‎شد.

صادقی با بیان اینکه به دلیل آنکه همسرم یک فرهنگی بازنشسته بود فکر نمی‎کردم که با اعزام ایشان موافقت شود، ابراز داشت: موقع رفتن به عراق با حالت ملتمسانه به من گفتند: «خانم، مرا می‎بخشی؟» که بنده هم گفتم حلالت می‎کنم؛ اصلاً من کسی نیستم که بخواهم شما را ببخشم.

وی با بیان اینکه شهدا در نزد خداوند از مقام و ارزش والایی برخوردارند که هیچ‌گاه فراموش نمی‎شوند، بیان کرد: اما از مردم انتظار داریم شهدا را فراموش نکنند و با ولایت‎مداری و ولایت‎پذیری پشتیبان ولی فقیه باشند و با پایبندی به ارزش‎ها به ویژه بانوان با حفظ حجاب و عفاف ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

همسر شهید مدافع حرم قربان نجفی یادآور شد: برگزاری مراسم و محافل شهدا، احترام مردم نسبت به آنها و ذکر نام و یاد شهیدان در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موثر است از طرفی یک نوع دلگرمی و تسکینی برای خانواده‎های شهداست.

گفتنی است بسیجی شهید حاج قربان نجفی بازنشسته فرهنگی و از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که در سال 1343 در شهرستان علی‎آباد کتول دیده به جهان گشود.

دهمین شهید مدافع حرم استان گلستان در دوران دفاع مقدس در دفاع از اسلام و وطن در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل حضور داشت و پس از دوران جنگ نیز در سنگر تعلیم و تربیت به خدمت مشغول بود.

وی برای دفاع از حریم ولایت به صورت داوطلبانه به عراق اعزام شد و در اردیبهشت‌ماه سال جاری به درجه جانبازی رسیده بود که در نهایت در بیمارستان بقیة‎الله‎‌الاعظم تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید در هشتم خرداد‌ماه در امامزاده عبدالله (ع) روستای فندرسک شهرستان علی‎آباد کتول به خاک سپرده شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن