ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 100768
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۱۱
  • 131 بازدید
  • ارسال توسط :

رئيس هیأت سه‌گانه قم قاضي مسابقات جهاني 2019 شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در حالی که کشور امارات طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون جهانی سه‌گانه میزبانی مسابقات 2019 قهرمانی دنیا را بر عهده دارد، یکی از داوران قضاوت کننده در این دوره از مسابقات، رئیس هیأت سه‌گانه استان قم محسوب می‌شود. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، در حالی که کشور امارات طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون جهانی سه‌گانه میزبانی مسابقات 2019 قهرمانی دنیا را بر عهده دارد، یکی از داوران قضاوت کننده در این دوره از مسابقات، رئیس هیأت سه‌گانه استان قم محسوب می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های سه‌گانه استان قم محمدکاظم حججی است که هفته گذشته با برگزاری مجمع انتخابات این هیأت ورزشی برای مدت چهار سال تا 1401 ریاست هیأت را بر عهده گرفت و با توجه به سابقه بسیار خوبی که در عرصه بین‌المللی دارد، بلافاصله به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام شد.

محمدکاظم حججی همزمان با ریاست هیأت سه‌گانه استان قم، رئیس کمیته داوران فدراسیون سه‌گانه نیز محسوب می‌شود و دارای مدرک داوری بین‌المللی این رشته است، به همین منظور حججی همراه با دیگر داور قمی کشورمان یعنی امیرملک محمدی به منظور قضاوت در مسابقات جهانی عازم ابوظبی امارات شده است.

دیگر داور قضاوت کننده از ایران در این رقابت‌ها سجاد باقریان از شهرکرد است و این مسابقات از امروز به مدت دو روز در شهر ابوظبی به انجام می‌رسد، در حالی که داوران قمی قرار است در هفت مسابقه پیکارهای سال 2019 سه‌گانه قهرمانی جهان به قضاوت بپردازند.

انتهای پیام / 78002

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن