ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100770
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۱۳
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با خانواده شهید ایزدپناه و نماینده ولی فقیه+تصاویر

دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با خانواده شهید ایزدپناه و نماینده ولی فقیه+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ حسینعلی امیری معاورن پارلمانی رئیس جمهور  با آمدن در فرودگاه شیراز همراه با جمعی از مسوولان استان کهگیلویه وبویر احمد آقای فیلی   و هیئت همراه با تاخیر دوساعته وارد یاسوج شد.          […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ حسینعلی امیری معاورن پارلمانی رئیس جمهور  با آمدن در فرودگاه شیراز همراه با جمعی از مسوولان استان کهگیلویه وبویر احمد آقای فیلی   و هیئت همراه با تاخیر دوساعته وارد یاسوج شد. 

 

      برنامه اول  معاون پارلمانی رئیس جمهور  حضور در منزل شهید کرامت الله ایزد پناه و دیدار  با پدر و خانواده این شهید و دلجویی بود و همچنین  یاد و نام آن شهید بزرگوار را گرامی داشت

 

در این دیدار ابتدا برادر شهید ایزد پناه  ضمن معرفی ویژگی های برادر شهید خود، عنوان کرد: دوران مبارزاتی شهید ایزد پناه از دبیرستان شروع شد و م یتوان به جرات گفت تنها مبارز انقلابی بوده، که سابقه  زندانی شدن توسط ساواک داشت و با پیروزی انقلاب کاندید مجلس شده و پیروز عرصه انتخابات می شود اما با شروع جنگ وارد عرصه جنگ و جهاد شده و سرانجام در 12 آبان سال 59  به شهادت رسید.

 

 

وی ادامه داد: شهید ایزد پناه دارای خصوصیات شجاعت، شهامت، علم و دانش بود، ولی مطالبی را باید گفت که یکی از آنها این بوده که 17 سال حقوقی به خانواده شهید ایزد پناه ندادند و 14 سال پیش قرار بود مبلغ 14 میلیون توام به عنوان پاداش پابان خدمت این شهید پرداخت کنند اما امروز  پرداخت شد و همان مبلغ 14 سال پیش است، باید گفت  وضع خانه این مادر شهید نامناسب است و شرایط خوبی ندارد .

 

وی در پایان گفت: از حضور شما به عنوان نماینده پارلمانی دولت و آقایان استاندار و هیئت همراه برای بازدید و سرکشی از خانواده این شهید تشکر میکنم و باید اشاره کنم ما خواهان توجه بهبیشتر به خانواده شهداء هستیم و خواسته ای دیگری نداریم.

 

  در ادامه معاون پارلمانی رئیس جمهور ضمن تبریک ایام ماه رجب و همچنین ولادت امام باقر (ع)، عنوان کرد: آقای رئیس جمهور به خانواده شما شهید ایزد پناه سلام رسانده و بیان کردند اکر کشور ایران امروز امنیت و عزت  دارد مدیون  فداکاری و خون این شهداء خصوصا شهید ایزدپناه و و همچنین  پدر و مادر آنها  است.       وی بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ خانواده معظم  شهدا چشم و چراغ مردم ایران است، که این موضوع یک واقعیت است و شاهد راه درست این انقلاب هستیم بنابراین حداقل وظیفه ما این بوده که به خانواده شهداء سرکشی و عرض ادب و احترام کنیم.           حسینعلی امیری گفت: امیدواریم روز قیامت از شفاعت این شهید بزرگوار بهره مند شویم، از طرفی  اگر در برخی مواقع  شاهد نامهربانی در حق خانواده شهدا می شود مایه تاسف است، اما با حضور استاندار استان  امید است کمبودها و نامهربانی ها در طو ل سالیان گذشته اگر در حق خانواده شما شده برطرف شود.       در ادامه پدر شهید ایزد پناه بیان کرد: این فرزند خود را در راه خدا دادم و خود شهید میگفت اگر  40هزار نفر مانند من برای انقلاب شهید شوند باز هم کم است، در همین رابطه یکی دیگر از فرزندان من می گوید به من اجازه دهید تا در سوریه حاضر شوم و در راه مبارزه با دشمنان اسلام شهید شوم.       استاندار کهگیلویه و بویراحمد در منزل  شهید ایزاد پناه خطاب  به معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: بنده با حضور خود در این استان تلاش کردم همه فرصت ها را برای مردم استان و خصوصا خانواده شهداء هم از لحاظ مادی و هم معنوی در اختیار همه باشد، اما شهداء بنابر آیه قرآن عند ربهم یرزقون هستند و دست ما برای خدمت به آنها کوتاه است، ولی در دو سالی که در استان حضور دارم،  به طور متناوب با خانواده های شهداء خصوصا آنهایی که از قشرهای محروم بوده سعی بر این بود که از آنها بیشتر سرکشی شود و ما آمادگی داریم در فرصتی مناسب آنچه که در توان ما باشد پاسخگوی آنها و حق و حقوق خانواده شهید ایزدپناه  بوده و  کمک خواهیم کرد به حقوقشان برسند.      

حسنعلی امیری در ادامه برنامه های خود در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گفت: در خصوص  مرحوم آیت الله ملک حسینی باید اشاره کرد در استان فارساو برای ما هم استاد و هم سرمایه بود و در مسیری خدمت معاون پارلمان عرض کردم که اگر مرحوم آیت الله ملک حسینی اگر در قم بود چه بسا از مراجع فعلی جلوتر بود یعنی داری فضل و آزادگی بود، و آن مرحوم وقتی مهمانی در شیراز برگزار میکردند همیشه به بنده محبت داشته ودر مهمانی ها از من هم دعوت میکرد.

 

وی بیان کرد: وقتی در این کهگیلویه و بویراحمد یا استان فارس در باطه با شما صحبت می شود، همه بیان می کنند آیت الله ملک حسینی راه پدر خورد را ادامه می دهد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با آیت آالله ملک حسینی گفت: حضور آیت الله ملک حسینی در استان یکی از دلالیل آرامش بوده، و باید اشاره کرد اگر امرو در استان جلوه هایی از وفاداری به نظام و انقلاب و حضور حماسی در 22 بهمن ماه وجود دارد، همه آن مدیون علما و روحانیون خصوصا آیت الله ملک حسینی بوده، و از راهنمایی  و کمک های آلله ملک حسینی بهره برده ایم.

       آیت الله ملک حسینی خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد:  سلام بنده را متقابلا به رئیس جمهور رسانده و برای او و هیئت دولت آرزوی توفیق در این دورانی که جنگ اقتصادی داشته و مصاف سختی در پیش رو وجود دارد، که نیازمند به یک عزم و امید است  و امیدواریم با یک حرکت عالمانه در این مصاف هم پیروز شویم.         وی بیان کرد: آقای رئیس جمهور نقل کردند، که فرماندهی جنگ اقتصادی را  مقام معظم رهبری به او سپرده است، بنابراین الزامات یک فرمانده را طبیعتا آقای رئیس جمهور می دانند و امید می رود در این مصاف انقلاب و نظام را در سایه رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری به پیروزی برسانند.       وی اظهار کرد: به جهت منافع استانی باید اشاره کرد باتوجه به محرومیتی که وجود دارد باید رئیس جمهور، به استان توجه ویژه داشته باشند، استانی که دیر در مسیر توسعه حرکت کرد و علت آن  عمق شکاف عمیق فقر بود و باید گفت خدمت و تلاش برای آبادی استان پس از انقلاب  بسیار صورت گرفت اما برای پر کردن شکاف حاصل از فقر بود و وقتی به سطح رسیدیم بسیاری از استان ها  در سطح بالا بودند و حرکت رو به قله آنها شروع شده بود، بنابراین این استان نیازمند یک نگاه ویژه بوده  و آقای استاندار هم منتظر پاسخ های مسوولان است.         نماینده ولی فقیه در استان گفت: از آنجایی که شما نماینده پارلمانی مجلس هستید باید گفت در استان ما سه نماینده داریم و اگر عملکردها کیفیت گرا بود ما افتخار میکنیم اما استان هایی که به عنوان مثال 17 نماینده دارند کارهای فراوانی می توانند انجام دهند در حالی که در استان های کم جمعیت شاید خدمات به لحاظ کمیت گرایی کمتر برخوردار خواهند شد، بنابراین از شما که نماینده پارلمانی هستید انتظار می رود نگاه کیفیت گرا را در رویکردها باید تزریق کنید، زیرا نگاه کمی گرا تصمیم های دولت را تحت شعاع قرار میدهد و اگر به نظام واره مصلحت و  منفعت بخشی  نه نسبت به مصلحت کشور  روی بیاوریم شاهد تقابل خواهیم بود مانند دو استان اصفهان و خوزستان،  اما اگر با نگاه کیفی به سمت استدلال ها و برهان ها حرکت کنیم می تواند از حقوق یک استان مانند سه نماینده  خوب ما  که در حال تلاش هستند، دفاع می شود.         آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی گفت: از انجایی که شما حقوق دان هستید باید اشاره کنم ، قانونی که می شود در 20 الی 30 ثانیه از آن بهره مند شد ولی کشف آنچه که نام آن را تخلف از قانون  می گذارند، مانند نامه رئیس جمهور که وزیر صنعت و معدن و بیان میکند دوهفته نیاز به کشف داشته باشد، معلوم میشود سنخ قانون گذاری ما دچار اشکال است یعنی به سهولت می توان آن را وضع کرد اما با سختی می شود در مقابل تخلفات ایستاد بنابراین باید چنین قوانینی اصلاح شود.         تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:                                     

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن