ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100776
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
  • 406 بازدید
  • ارسال توسط :

یادواره شهدا و دومین سالگرد شهدای گمنام بخش قلعه قاضی

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام‌جمعه بخش قلعه‌قاضی بندرعباس ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه شهدا، هستی خود را نثار انقلاب و مردم کردند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید سرافراز است و همه ما وظیفه داریم یاد و نام آنان را گرامی داشته و سیره […]

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حاجبی امام‌جمعه بخش قلعه‌قاضی بندرعباس ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان اینکه شهدا، هستی خود را نثار انقلاب و مردم کردند، اظهار داشت: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید سرافراز است و همه ما وظیفه داریم یاد و نام آنان را گرامی داشته و سیره آنان را در جامعه نهادینه کنیم.

وی افزود: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون علمی و فرهنگی نشان از تلاش و همت جوانان انقلابی است که با روحیه ایثار و جهاد در صحنه‌های انقلاب حاضر شدند.

امام جمعه بخش قلعه قاضی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب درصدد کمرنگ جلوه دادن نقش شهداء در پیروزی انقلاب اسلامی هستند، عنوان داشت: غرب برای نابودی انقلاب، از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند از این رو آحاد جامعه باید در راستای حفظ و حراست از آرمان‌های امام، شهداء و انقلاب بکوشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجبی بیان کرد: هر ساله مصادف با شام شهادت حضرت امام هادی(ع)، این یادواره در تمام شهرهای استان با نام یکی از اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری یادواره شهداء در این بخش خبر داد و اظهار داشت: یادواره دومین سالگرد شهدای گمنام بخش قلعه قاضی یک‌شنبه ۱۹ اسفند ماه مصادف باشهادت امام هادی(ع) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) بخش قلعه‌قاضی با حضور خانواده‌های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران، مسؤولین و قشرهای مختلف مردمی برگزار می‌شود.

امام جمعه بخش قلعه قاضی با اشاره به اینکه دومین یادواره شهدا و دومین سالگرد شهدای گمنام در این بخش باشکوه خاصی برگزار خواهد شد،گفت: در این یادواره، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده پیرامون جایگاه والای شهدا به ایراد سخن خواهد پرداخت و مجتبی رمضانی؛ مداح و سردار کاجی رزمنده و جانباز نیز به عنوان روای در این مراسم معنوی حضور می‌یابند.

انتهای پیام۸۸۰۲۶

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن