ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100783
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۳
  • 240 بازدید
  • ارسال توسط :
نیروهای مسلح یمن: سازمان ملل طرف مانع‌تراش در توافق‌نامه سوئد را اعلام کند

نیروهای مسلح یمن: سازمان ملل طرف مانع‌تراش در توافق‌نامه سوئد را اعلام کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری سبأ یمن اظهار کرد، اینکه دشمن و مزدورانش به نقض مکرر آتش‌بس در الحدیده و جرائم‌شان در حق شروندان بی‌دفاع ادامه می‌دهند، سازمان ملل، فرستاده ویژه آن به یمن و رئیس تیم ناظران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در گفت‌وگو با خبرگزاری سبأ یمن اظهار کرد، اینکه دشمن و مزدورانش به نقض مکرر آتش‌بس در الحدیده و جرائم‌شان در حق شروندان بی‌دفاع ادامه می‌دهند، سازمان ملل، فرستاده ویژه آن به یمن و رئیس تیم ناظران را در برابر مسؤولیت‌شان برای معرفی دشمن به عنوان طرف مانع‌تراش در اجرای هر توافق‌نامه‌ای برای توقف جنگ و اتمام رنج و مشکلات مردم قرار می‌دهد.

یحیی سریع گفت: نیروهای دشمن به دنبال صلح نبوده و به قطعنامه‌های بین‌المللی پایبند نیستند و به ارتکاب جرائم علیه مردم ادامه می‌دهند، مسؤولیت کامل ادامه اقدامات دشمن در نقض آتش‌بس و تنش‌های نظامی و نیز تحت فشار قرار ندادن آنها و عدم الزام آنها به اجرای توافق‌نامه متوجه سازمان ملل و فرستاده ویژه آن به یمن است.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه خواست دشمن و مزدورانش به عنوان طرف غیرمتعهد معرفی شده و مسؤولیت کامل اقدامات آنها در نقض آتش‌بس و ادامه حملات و محاصره آنها علیه یمنی‌ها متوجه آنها باشد.

وی افزود: مزدوران دشمن در ۷۲ ساعت گذشته ۶۷۸ بار آتش‌بس را نقض کرده و محله‌های مسکونی، خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی مردم و نیز پایگاه‌های نیروها در الحدیده را با ۳۵۵ خمپاره و ۲۰۲ عملیات تیراندازی با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، شبکه ماهواره‌ای المسیره وابسته به جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) اعلام کرد که این جنبش مراکز تجمع نیروهای یمنی تحت حمایت ائتلاف عربی ضد یمن در استان حجه واقع در شمال غرب یمن را با یک موشک بالستیک هدف قرار داد.

المسیره به نقل از یک منبع در یگان موشکی این جنبش گزارش داد، یگان موشکی انصارالله یک موشک بالستیک بدر پی یک را به سمت مراکز تجمع ارتش یمن در صحرای “میدی” شلیک کرد.

به گفته این منبع، تعدادی از نیروهای این ارتش در پی اصابت موشک کشته و زخمی شدند.

این سومین حمله موشکی انصارالله یمن در هفته جاری محسوب می‌شود، این گروه یکشنبه گذشته موشک مشابهی را به پایگاه‌های ارتش یمن در صحرای میدی شلیک کرد، پس از آن روز چهارشنبه نیز موشک دیگری به همین پایگاه‌ها شلیک شد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن