ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10080
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
  • 142 بازدید
  • ارسال توسط :

گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس شهرستان رزن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای گردان 158 امام حسین(ع)، گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس شهرستان رزن در مسجد جامع رزن، مهمترین هدف دشمن را جنگ تهاجمی علیه کشورمان عنوان کرد و افزود: استکبار با وجود مجهز بودن به انواع شبکه‌های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای گردان 158 امام حسین(ع)، گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس شهرستان رزن در مسجد جامع رزن، مهمترین هدف دشمن را جنگ تهاجمی علیه کشورمان عنوان کرد و افزود: استکبار با وجود مجهز بودن به انواع شبکه‌های اجتماعی نتوانست با ایران مقابله کند و انقلاب اسلامی به برکت پشتیبانی مردم هر روز قدرتمندتر و اثربخش‌تر می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: امروز ایران اسلامی از نظر اطلاعاتی و نظامی به جایی رسیده که هرگونه تحرکات دشمن در منطقه و جهان را زیرنظر دارد و در صورت نیاز آماده پاسخگویی به آن است.

سردار آبنوش با بیان اینکه هر کدام از شهدا پرچم افتخار و غرور ما هستند،افزود:زمان جنگ عده‌ای از دفاع شانه خالی کرده و فکر کردند زرنگی کردند غافل از اینکه بزرگ‌ترین ضرر را متحمل شده‌اند و بصیرت نداشتند تا راه و هدف شهدا را درک کنند.

وی ادامه داد: شهدا هم می‌توانستند به مادیات دنیا دلخوش کنند اما آنها دید وسیع‌تری داشتند و افقی را می‌دیدند که ما اکنون به آن پی می‌بریم.

سردار آبنوش بصیرت و موقعیت‌شناسی را مهمترین شاخصه شهیدان دانست و عنوان کرد: شهداء با تأسی از قیام امام حسین(ع) به فرمان امام(ره) خود لبیک گفته و در این مسیر جان خویش را تقدیم انقلاب و حفظ کیان کشورمان کردند.

وی با بیان اینکه امروز آنهایی که با ما دشمن هستند کسانی هستند که با امام حسین(ع) و اهل‌بیت(ع) دشمن بودند و تنها نحوه جنگ تغییر کرده است، گفت: تفکراتی که باعث جنگ شده همان تفکرات زمان امام حسین(ع) یعنی تقابل تفکر حق و باطل در دنیا است.

سردار آبنوش خاطرنشان کرد: جنایت‌های ابرقدرت‌ها امروزه بر کسی پوشیده نیست چرا که هر روز در عراق، سوریه و یمن شاهد جنگ‌افروز و کشتار کودکان و مردم مظلوم این کشورها هستیم.

وی با بیان اینکه فتنه خط قرمز نظام است، گفت: در فتنه 88 بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود که باعث شد توطئه‌های دشمن نقش برآب شود.

معاون هماهنگ‌کننده و جانشین قرارگاه خاتم‌الانبیاء در پایان خاطرنشان کرد: تنها راه رشد اقتصادی و ساماندهی اقتصاد کشور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از این طرح‌ها توسط دولت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن طاهری امام جمعه شهرستان رزن هم با بیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس تمام استکبار علیه کشورمان بسیج شده بودند، گفت: هدف دشمن از تهاجم به کشورمان نابودی انقلاب اسلامی بود که شهداء و رزمندگان نگذاشتند دشمن به اهداف پلید خود برسد.

وی افزود: در زمان جنگ رزمندگان ما تحولی ایجاد کردند که جهانیان هرگز فکرش را نمی‌کردند و اکنون هم اگر مستشارهای ایرانی نبودند عراق و سوریه سقوط می‌کرد و باید اذعان داشت این سرداران ما هستند که در عراق و سوریه جنگ را مدیریت می‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه بعضی‌ها می‌گویند زمان موشک و سلاح تمام شده و زمان گفت‌وگو است، سخت در اشتباه هستند چرا که دشمن می‌خواهد ما از سلاح و تجهیزات خود غافل باشیم تا بار دیگر به کشورمان حمله کنند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن