ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100803
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر پاک سه شهید گمنام در بوشهر تشیع شد

پیکر پاک سه شهید گمنام در بوشهر تشیع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، صبح امروز با حضور همه اقشار جامعه و مسئولین استان بوشهر پیکر پاک سه شهید گمنام تشیع شد که دو شهید در شهرکک سازمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یک شهید در حسینیه عاشقان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، صبح امروز با حضور همه اقشار جامعه و مسئولین استان بوشهر پیکر پاک سه شهید گمنام تشیع شد که دو شهید در شهرکک سازمانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یک شهید در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق(ع) بوشهر خاکسپاری می شود.

http://sepas.ir/uploads/872577IMG_9519.jpg

مسیر شهداء، مسیر حق است

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در حاشیه مراسم شهداء، گفت: راه شهدا باید تداوم داشته باشد و برای اینکه راه حق ادامه داشته باشد باید در مسیر شهدا حرکت کنیم تا شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی پایدار بماند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: شهدا درس هایی به ما می آموزند که اگر فردی خوب این درس ها را در ذهن داشته باشد هیچ گاه گمراه نخواهد شد و به بهترین شکل از کشور پاسداری می کند.

http://sepas.ir/uploads/656484IMG_9505.jpg

گراوند افزود: برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل وصیت نامه شهداء اجرا کنیم باید در جامعه وحدت و همدلی و وتوجه به منویات رهبری الویت همه کارها قرار بگیرد.
 

درصد بسیار بالایی از شهدا جوانان بودند

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: پیکر پاک این سه شهید مربوط به دوران دفاع مقدس در عملیات والفجر 8، کربلای 6 و محرم است که امروز با حضور مردم تشیع شده اند.

http://sepas.ir/uploads/962984IMG_9431.jpg

کفاش باغ بیان اینکه درصد بسیار بالایی از شهداء جوانان و نوجوان بوده اند، عنوان کرد: این سه شهید گمنام هنگام شهادت 17، 26 و 27 سال داشته اند.

در مراسم تشییع 3 شهید والامقام جاویدالاثر 8 سال دفاع مقدس که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار، فرماندهان نیروهای مسلح و سایر قشرهای مردم برگزار شد  تشییع کنندگان با شعارهای شهدا زنده‌اند الله اکبر به خون آغشته‌اند الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست و شهدا راهتان ادامه دارد پیکرپاک شهدای گرانقدر  را  تشییع کردند.

http://sepas.ir/uploads/300908IMG_9553.jpg

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن