ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100862
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۱۴
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
23 زن و کودک؛ افزایش قربانیان حمله ائتلاف سعودی به حجه یمن

23 زن و کودک؛ افزایش قربانیان حمله ائتلاف سعودی به حجه یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ جنگنده‌های ائتلاف سعودی-آمریکایی، صبح دیروز (یکشنبه) پانزده بار به مناطق مختلف شهر «کشر» در استان «حجه» در شمال غرب یمن حمله کردند. سخنگوی وزارت بهداشت یمن امروز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه «المسیره» اعلام کرد، تا کنون ۲۳ نفر – […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ جنگنده‌های ائتلاف سعودی-آمریکایی، صبح دیروز (یکشنبه) پانزده بار به مناطق مختلف شهر «کشر» در استان «حجه» در شمال غرب یمن حمله کردند.

سخنگوی وزارت بهداشت یمن امروز دوشنبه در گفت‌وگو با شبکه «المسیره» اعلام کرد، تا کنون ۲۳ نفر – چهارده کودک و نُه زن- در این حملات کشته شده‌اند و حال برخی مجروحان وخیم است.

وی افزود، سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشری هیچ موضعی درباره جنایت کشر از خود نشان نداده‌‌اند. وی از سازمان‌های مربوطه خواست به وظایف انسانی خود در قبال تجهیز بیمارستان‌های صحرایی برای کم کردن از میزان خسارت‌های انسانی میان غیرنظامیان عمل کنند و در ادامه از اینکه کمیته بین‌المللی صلیب سرخ نقش انسانی خود در قبال قربانیان را ایفا نکرده،‌ ابراز تأسف کرد.

ائتلاف سعودی در جمعه گذشته نیز با حمله به شهر کشر دوازده عضو یک خانواده یمنی را کُشت یا زخمی کرد. 

جدیدترین بررسی‌های سازمان ملل متحد از اوضاع یمن نشان می‌دهد که نزدیک به ۱۰۰ غیرنظامی در سال ۲۰۱۸  در این کشور به طور هفتگی به خاطر درگیری‌های نظامی کشته یا مجروح شده‌اند. 

به نوشته وبگاه شبکه «العربی» آژانس پناهجویان سازمان ملل متحد در گزارش خود اعلام کرد که تلفات غیر نظامیان در سال گذشته میلادی در یمن حدود پنج هزار نفر بوده است.

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن