ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10087
  • ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
بهره‌برداری از بوستان شهدای مدافع حرم تا دو ماه آینده

بهره‌برداری از بوستان شهدای مدافع حرم تا دو ماه آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به وضعیت تکمیل پروژه‌های سفر رهبری به استان قم در منطقه پنج، اظهار کرد: در این منطقه سه بوستان با بهره‌گیری از اعتبارات سفر رهبری اجرایی شد که عمدتا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به وضعیت تکمیل پروژه‌های سفر رهبری به استان قم در منطقه پنج، اظهار کرد: در این منطقه سه بوستان با بهره‌گیری از اعتبارات سفر رهبری اجرایی شد که عمدتا در مراحل نهایی قرار دارند.

شهردار منطقه پنج قم به وضعیت بوستان شهدای مدافع حرم اشاره کرد و گفت: این بوستان در شهرک قائم، انتهای کوچه 37 و در کنار ریل راه آهن در یکی از محلات محروم منطقه پنج واقع شده و در مراحل تکمیلی است.

ترکمن زیربنای این بوستان را چهار هکتار عنوان کرد و افزود: بوستان شهدای مدافع حرم دارای سرویس بهداشتی، نمازخانه، مرکز فرهنگی و زمین بازی است که می‌تواند ظرفیتی خوبی را به این منطقه اضافه کند.

وی با بیان اینکه بوستان شهدای مدافع حرم در مراحل نهایی احداث است، افزود: روشنایی و پیاده روسازی بوستان به اتمام رسیده و در حال تکمیل اقدامات نازک کاری هستیم.

شهردار منطقه پنج قم هزینه احداث این بوستان را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بوستان شهدای مدافع حرم در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا دوماه آینده به طور کامل در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

ترکمن بیان کرد: منطقه پنج یکی از مناطق محروم قم از نظر سرانه فضاهای سبز و تفریحی است که شهرداری برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع مشکلات این بخش دارد.

انتهی پیام/1234/ر/

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن