ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100954
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
  • 469 بازدید
  • ارسال توسط :
کشور با نفس مادران شهداء و دعای جانبازان شیمیایی بیمه است/ شهداء درس آزادی و ایثار به ما آموختند

کشور با نفس مادران شهداء و دعای جانبازان شیمیایی بیمه است/ شهداء درس آزادی و ایثار به ما آموختند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ پنجمین یادواره شهدای وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مهمانی وزیر بهداشت، خانواده شهدای وزارت بهداشت، نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، اعضاء شورای تامین استان و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ پنجمین یادواره شهدای وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مهمانی وزیر بهداشت، خانواده شهدای وزارت بهداشت، نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، اعضاء شورای تامین استان و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در سالن لیان بوشهر برگزار شد.

http://sepas.ir/uploads/149434IMG_0102.jpg

مسعود نمکی وزیر بهداشت در پنجمین یادواره شهدای وزارت بهداشت در بوشهر با اشاره به اینکه همه چیز مدیون شهدان هستیم، گفت: شهدا درس هایی به ما آموختند که امروز در هیچ مکتبی قادر به آموزش آن نیست.

وزیر بهداشت اظهار کرد: خانواده شهدا درس هایی آموخته اند که روز یکی از فرزندان شهدا با لبخند پر معنا مطرح می کرد آرزو دارم پدر را در خواب ببینم، این نشان از گذشت و ایثار خانواده شهدا است.

http://sepas.ir/uploads/25289IMG_0092.jpg

نمکی افزود: خانواده شهداء آموخته اند که در هر شرایطی عزت و سربلنی ایران اسلامی را نادیه نگیرند که نمونه آن در هفته های گذشته وزارت بهداشت در حالی که 5 شهید اورژانس تقدیم میهم کرد، اما قبل از رسیدگی به هر اموری سلامت بیمار و فرزندش که از دورترین روستای چهارمحل و بختیاری بودند الویت قرار داد، که این درس گذشت است که شهداء به ما آموختند.

وی عنوان کرد: شهدا درس های در بیرون از مرزها به ما تدریس کردند و نشان دادند کوچکترین تعرضی به خاک ایران شود، مورد برخورد قرار گرفت و مردم همیشه سربلند و شهید پرور ایران مقابل توطئه ها می ایستند.

http://sepas.ir/uploads/430985IMG_0072.jpg

وزیر بهداشت بیان کرد: روز در دوره های گذشته درحالی که کشور با همه کشورهای ابرقدرت در جنگ بود، آرزوی سلاح کلاش داشتیم، اما امروز به مدد خون شهدا در ز مانی که هیچ جنگ سختی در پیش نداریم به پیشرفته ترین سلاح های روز تجهیز شده ایم که شهداء نشان دادند این مملکت با هیچ کس شوخی ندارد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: تا زمانی که آه مادران شهداء در سحرگاه کشور می دمد و دعای خیر جانبازان شیمیایی برای تداوم کشور جاری است هیچ اتفاقی برای جمهوری اسلامی ایران نخواهد افتاد و کاملا بیمه هستیم.

http://sepas.ir/uploads/293737IMG_0103.jpg

در ادامه برنامه از کتاب کبوتران سلامت و تمبر یادواره شهداء توسط مسئولین و خانواده شهداء رونمایی شد.

http://sepas.ir/uploads/155395IMG_0126.jpg

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن