ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100958
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
  • 138 بازدید
  • ارسال توسط :
مقابله با انصارالله اولویت امارات در یمن است

مقابله با انصارالله اولویت امارات در یمن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه، با اشاره به اینکه اولویت امارات در یمن، مقابله با انصارالله است، مدعی شد که این امر شرط تحقق ثبات در یمن است. قرقاش در صفحه توئیتر خود نوشت: «اولویت در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات در امور خارجه، با اشاره به اینکه اولویت امارات در یمن، مقابله با انصارالله است، مدعی شد که این امر شرط تحقق ثبات در یمن است.

قرقاش در صفحه توئیتر خود نوشت: «اولویت در کشور برادر، یمن، مقابله با حوثی‌هاست و بدون آن یمن روی آرامش را نخواهد دید و این امر بر منطقه نیز اثرات منفی خواهد داشت و اما هر کس برای نبرد یا فتنه‌انگیزی خارج از این چارچوب تلاش کند، محکوم به شکست است».

 

قرقاش پیش از این نقش امارات در یمن را تاریخی خوانده و گفته بود که امارات بنا به درخواست عربستان سعودی با هدف «تضعیف کودتای حوثی‌ها علیه مشروعیت در یمن» در ائتلاف عربی به رهبری سعودی شرکت کرده است.

عربستان سعودی از سال ۲۰۱۵ به بهانه بازگرداندن «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی یمن به قدرت، با همکاری امارات عربی متحده و چند کشور دیگر در حال حمله مداوم به یمن است.

در حالی که آمار رسمی تعداد کشته‌های ناشی از این حملات را نزدیک به ۲۰۰۰۰ نفر اعلام کرده‌اند، اما روزنامه «واشنگتن‌پست» به نقل از یک مرکز مستقل که آمار تلفات جنگ‌ها را جمع‌آوری می‌کند، نوشت تعداد کشته‌های این حملات از ۵۰۰۰۰ نفر هم فراتر رفته است. اغلب کشته‌های حملات ائتلاف سعودی به یمن غیرنظامی بوده‌اند.

آمار روزنامه واشنگتن‌پست، مرداد ماه 97 منتشر شده و از آن زمان حدود هفت ماه گذشته و جنگ هنوز متوقف نشده است. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن