ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100960
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
علمای یمن علیه ائتلاف سعودی بسیج عمومی اعلام کردند

علمای یمن علیه ائتلاف سعودی بسیج عمومی اعلام کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، اتحادیه علمای یمن برای مقابله با ائتلاف تحت رهبری عربستان علیه این کشور بسیج عمومی اعلام کرد.  این اتحادیه در بیانیه ای ملت یمن، آزادگان این کشور اعم از ارتش، کمیته های مردمی و تمامی فرزندان این کشور را به بسیج عمومی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، اتحادیه علمای یمن برای مقابله با ائتلاف تحت رهبری عربستان علیه این کشور بسیج عمومی اعلام کرد.

 این اتحادیه در بیانیه ای ملت یمن، آزادگان این کشور اعم از ارتش، کمیته های مردمی و تمامی فرزندان این کشور را به بسیج عمومی جهت  مقابله با تجاوز سعودی به یمن دعوت کرد.

این اتحادیه در بیانیه خود عنوان کرد: کشورهای ائتلاف متجاوز در طول چهار سال گذشته هزاران جنایت را علیه مردم بی گناه یمن اعم از زنان و کودکان مرتکب شده و هزاران نفر را در منازلشان به شهادت رسانده است.

علمای یمن افزود: تجاوز ائتلاف سعودی به یمن وارد پنجمین سال خود شده است و همچنان جنایت های وحشیانه علیه مردم یمن ادامه دارد در حالی که جامعه بین المللی سکوت کرده اند و سازمان ملل و سازمان های حقوق بشری بی تفاوتند.

در این بیانیه همچنین آمده است: این جنایت ها در سایه بی تفاوتی کسانی رخ می دهد که خود را علمای جهان اسلام می خوانند؛ کسانی که نسبت به ابراز حق سکوت کرده اند.

علمای یمن تاکید کرده اند: جنگ ها و جنایت هایی که در میان بیشتر ملت های امت رخ می دهد، شرم آور است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن