ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 100962
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
جوانانی چون شهید حججی از رویش‌های انقلاب هستند

جوانانی چون شهید حججی از رویش‌های انقلاب هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار احمد حق طلب امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان، نفرات سوم و قابل تقدیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور، اظهار کرد: جوانان، مدافعان حرم و امثال شهید حججی‌ها در کشور ما از رویش‌های انقلاب به حساب می‌آیند. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار احمد حق طلب امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان، نفرات سوم و قابل تقدیر شانزدهمین دوره جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین‌نور، اظهار کرد: جوانان، مدافعان حرم و امثال شهید حججی‌ها در کشور ما از رویش‌های انقلاب به حساب می‌آیند.

وی عنوان کرد: این رویش‌ها به دلیل اثرگذاری نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، این رویش‌ها با اشتیاق حاضر هستند که در راه اسلام و حراست از مرزهای کشور و مقابله با کفر از جان خود بگذرند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: تقویت روحیه ایثار و مقاومت در میان جوانان باعث شد که ما در منطقه در مقابل تکفیری‌ها ایستادگی و مقابله کنیم و اجازه ندهیم که مستکبران جهان توسط گروهک‌های تکفیری کافر کشور را ناامن و اسلام و شیعه را نابود کنند.

حق‌طلب عنوان کرد: دشمن برای اینکه کشور ما افرادی چون حججی نداشته باشد، برنامه‌ریزی وسیعی کرده تا به این واسطه توطئه‌های خود را به راحتی در کشور و منطقه پیاده کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن