ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 100967
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
بیانیه مشترک پنج عضو دائم شورای امنیت در خصوص یمن

بیانیه مشترک پنج عضو دائم شورای امنیت در خصوص یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سفرای پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد (آمریکا، روسیه، چین، انگلیس و فرانسه) در یمن با انتشار بیانیه‌ای مشترک بر ضرورت پایبندی طرف‌های درگیر در جنگ یمن به توافقنامه‌های «استکهلم» و «تعز» تأکید […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سفرای پنج عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد (آمریکا، روسیه، چین، انگلیس و فرانسه) در یمن با انتشار بیانیه‌ای مشترک بر ضرورت پایبندی طرف‌های درگیر در جنگ یمن به توافقنامه‌های «استکهلم» و «تعز» تأکید کردند.

در این بیانیه دیپلماتیک تصریح شده است که پنج عضو دائم شورای امنیت قویاً از تلاش‌های «مارتین گریفیث» نماینده ویژه سازمان ملل متحد در یمن و «مایکل لولیسگارد» رئیس هیأت اعزامی سازمان ملل متحد به یمن در راستای اجرای مفاد توافقنامه استکهلم در کوتاه‌ترین زمان ممکن حمایت می‌کنند.

سفرای پنج عضو دائم شورای امنیت در یمن همچنین در بیانیه مشترک خود از طرف‌های درگیر در یمن خواسته‌اند که اجرای توافقات پیشین برای تخلیه بندر الحدیده از نیروهای خود را بیش از این به تعویق نیاندازند و به دنبال سوء‌استفاده احتمالی از جابجایی نیروهای طرف مقابل [در بندر الحدیده] نباشند.

در پایان بیانیه مشترک سفرای پنج عضو دائم شورای امنیت در یمن تأکید شده است که این پنج کشور به تلاش برای دستیابی به یک راهکار سیاسی جامع مبتنی بر قطعنامه‌های سازمان ملل متحد، طرح شورای همکاری خلیج فارس و توافقات کنفرانس گفت‌وگوی ملی یمن متعهد هستند.

الحوثی: سازمان‌های بین‌المللی از یمنی‌ها باج خواهی می‌کنندوزیر خارجه یمن: آمریکا بزرگترین مسئول جلوگیری از اجرای توافق سوئد استاستقبال یونیسف از توافق الحدیده؛ نیاز 11میلیون کودک یمنی به کمک برای بقا

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن