ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101000
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۵:۴۶
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
درگیری مسلحانه قبایل استان «المهره» یمن با مزدوران سعودی

درگیری مسلحانه قبایل استان «المهره» یمن با مزدوران سعودی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، عبور کامیون‌های حامل تسلیحات سعودی از استان «المهره» و اعتراض اهالی این استان شرقی یمن به این مساله، به درگیری مسلحانه بین قبایل این استان با نظامیان مورد حمایت عربستان سعودی منجر شد. شبکه الجزیره […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، عبور کامیون‌های حامل تسلیحات سعودی از استان «المهره» و اعتراض اهالی این استان شرقی یمن به این مساله، به درگیری مسلحانه بین قبایل این استان با نظامیان مورد حمایت عربستان سعودی منجر شد.

شبکه الجزیره به نقل از منابع محلی در یمن گزارش داد که درگیری‌ها بعد از آن شروع شد که عناصر وابسته به عربستان سعودی به اهالی استان المهره حمله کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از این شبکه، اهالی و قبایل المهره به حضور نظامی عربستان سعودی در استان خود اعتراض کرده و جلوی کامیون‌های حامل سلاح را در منطقه «شَحَن» و «حات» گرفتند.

قبایل استان المهره، پیشتر نیز مانع از آن شده بودند که عناصر وابسته به ریاض در منطقه شحن دست به ایجاد پایگاه نظامی بزنند.

به دنبال این حادثه، قبایل المهره با صدور بیانیه‌ای، به عربستان سعودی و شبه نظامیان تحت امر آن درباره تشدید عملیات و تلاش برای سیطره بر مناطق مختلف استان المهره هشدار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن