ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101012
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
نخستین شب خاطره تخصصی کودک و نوجوان ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می شود

نخستین شب خاطره تخصصی کودک و نوجوان ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می شود

حجت الله ناظری، سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برگزاری نخستین شب خاطره تخصصی کودک و نوجوان ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، حوزه هنری استان تهران برای کودکان شهدای مدافع حرم شهرستان شهریار مراسمی تحت عنوان «بابای خوب من» برپا می‌کند. سرپرست […]

حجت الله ناظری، سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره برگزاری نخستین شب خاطره تخصصی کودک و نوجوان ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، حوزه هنری استان تهران برای کودکان شهدای مدافع حرم شهرستان شهریار مراسمی تحت عنوان «بابای خوب من» برپا می‌کند.

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان اضافه کرد: سیر تحولات اجتماعی و جریان‌های متفاوت فرهنگی که همواره در معرض آن ها قرار می گیریم، لزوم تفکر بر پایه اصول تغییر ناپذیرمان را روشن تر می سازد.

وی گفت: در روزگاری که فاصله بین حق و ناحق آن قدر ناچیز شده که دشمنان در لباس دوستان برای ما نسخه فرهنگی می پیچند، لذا ضرورت پرداختن به اصولی که ریشه در دین و آیین ما دارد، دقت و تدبری دو چندان می خواهد.

ناظری ادامه داد: ما به این نکته باید از نگاهی عمیق بنگریم که فردا هم به نسلی نیاز دارد که از این جریان های مخرب پرده برداری کند و در مقابل طوفان های فرهنگی بایستد، نهراسد و با ایمان گام بردارد و با شجاعتی انقلابی پای عقایدش استوار بماند.

سرپرست حوزه هنری کودک و نوجوان با بیان اینکه «بابای خوب من» برنامه ای فرهنگی با همین نگاه و برای همین فرزندان است افزود: فرزندانی که بابای خوب خود را فدای عقیده و ایمان اصولی و ریشه دار خود کرده اند، فرزندانی که هم خود پرچم دار سربلندی اسلام هستند و هم دوستانی دارند که به آن ها غبطه می خورند و خود را همراه این فرزندان می دانند.

ناظری تاکید کرد: حوزه هنری کودک و نوجوان گامی کوچک برای پاسداشت حرکت بزرگ این کودکان برداشته که آن ها اعلام کند در نزدیکی عید باستانی ایران، قدر شما را بیشتر بدانیم و شما را بیشتر درک کنیم.

وی با اشاره به ویژه برنامه بابای خوب من تصریح کرد: این برنامه فردا چهارشنبه 22 اسفند ماه بعد از اذان مغرب در مسجد امیرالمومنین شهریار برگزار می شود.

ناظری در خصوص برنامه‌های فرهنگی فردا خاطر نشان کرد: مراسم فردا یک بسته فرهنگی است، این برنامه شامل شعرخوانی، اجرای سرود، اجرای تئاتر، ذکر خاطره برای کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی درخصوص مهمانان این برنامه تصریح کرد: تعدادی از معاونین حوزه هنری، مسئولان استانی و جمعی از فرماندهان سپاه در این برنامه حضور خواهند داشت.

ناظری درخصوص انتخاب شهریار به عنوان محل حضور این برنامه فرهنگی نیز گفت: شهریار در استان تهران به لحاظ تعداد شهدای مدافع حرم ویژه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن