ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101048
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
  • 385 بازدید
  • ارسال توسط :
عضویت در کتابخانه های عمومی استان زنجان رایگان خواهد بود

عضویت در کتابخانه های عمومی استان زنجان رایگان خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می باشد. هزینه حق عضویت ،هدیه به روح پاک شهدای گرانقدر به ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد. به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ کتابخانه های عمومی شهرستان خرم دره پذیرای علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می باشد.

هزینه حق عضویت ،هدیه به روح پاک شهدای گرانقدر به ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان، به مناسبت فرا رسیدن 22 اسفند، سالروز بزرگداشت مقام شهداء و در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و همچنین تکریم مقام شامخ شهدای گرانقدر، طرح عضویت رایگان عموم مردم استان در کتابخانه های عمومی استان زنجان اجرا می شود.

علاقمندان می توانند از ساعت 7/30 صبح لغایت 18/30 عصر روز چهارشنبه 22 اسفند جهت عضویت و استفاده از خدمات و برنامه های کتابخانه ها با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان و ارایه یک قطعه عکس و تکمیل فرم عضویت به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی استان در بیایند.

شایان ذکر است تعداد 96 باب کتابخانه عمومی نهادی و مشارکتی در شهرها و روستاهای استان زنجان فعالیتها و برنامه های مختلف فرهنگی را  برای اقشار مختلف مردم ارایه می نمایند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن