ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101054
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
  • 249 بازدید
  • ارسال توسط :
نقاره‌های بارگاه منور رضوی به یمن شفای بانوی اصفهانی نواخته شد

نقاره‌های بارگاه منور رضوی به یمن شفای بانوی اصفهانی نواخته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز ظهر امروز نقاره‌های حرم مطهر رضوی به برکت شفای بانوی جوان اصفهانی که چندی پیش به دلیل مشکلات ناشی از افت شدید پلاکت‌ خونی در بیمارستان بستری شده بود نواخته شد. حجت الاسلام عباس […]

نقاره‌های بارگاه منور رضوی به یمن شفای بانوی اصفهانی نواخته شدبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز ظهر امروز نقاره‌های حرم مطهر رضوی به برکت شفای بانوی جوان اصفهانی که چندی پیش به دلیل مشکلات ناشی از افت شدید پلاکت‌ خونی در بیمارستان بستری شده بود نواخته شد.

حجت الاسلام عباس فرازی‌نیا، از اعضای کمیسیون شفایافتگان حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: این بانوی 27 ساله اصفهانی که چندین ماه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا(س) اصفهان بستری بود، در روز میلاد با سعادت امام رضا(ع) با توسل به حضرت شفای خود را از ایشان گرفت. با بررسی‌های کمیسیون مربوط به شفایافتگان در آستان قدس رضوی و تحقیقات پیرامون پرونده‌های پزشکی بازگشت کامل سلامتی و صحت ایشان مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: از امام رضا(ع) نقل شده که می‌فرمایند: «قرآن شفا و درمان هر دردی است و از قرآن درمان بخواهید» همچنانکه این بانوی جوان، انس با قرآن و توسل به امام رضا(ع) را از دلایل شفای خود بیان کردند.

حجت الاسلام فرازی‌نیا با اشاره به دعوت آستان قدس رضوی از خانواده این بیمار شفا یافته اظهار کرد: از سال‌ها قبل رسم بر این بوده که اگر یکی از زائران شفای خود را از حضرت رضا(ع) دریافت می‌کرد، نقاره‌های حرم مطهر رضوی به یمن این رخداد، چندین بار نواخته می‌شدند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن