ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101111
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
  • 452 بازدید
  • ارسال توسط :
شهیدان باکری جایگاهی برای خود قائل نبودند

شهیدان باکری جایگاهی برای خود قائل نبودند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله «ع» در مراسم گرامیداشت شهید باکری که در تالار  وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به خاطراتی از شهید مهدی باکری گفت: به خاطر دارم نیمه‌های یک شب با شهید همت […]

شهیدان باکری جایگاهی برای خود قائل نبودندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله «ع» در مراسم گرامیداشت شهید باکری که در تالار  وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به خاطراتی از شهید مهدی باکری گفت: به خاطر دارم نیمه‌های یک شب با شهید همت آقا مهدی را به درب خانه‌اش رساندیم؛ او که از شهادت حمید ناراحت بود به ما گفت «از خدا شهادت را می‌خواهم». یکی از خصوصیت اخلاقی شهید باکری این بود که از مسوولیت فرار نمی‌کرد، اما اگر فشار و سختی‌ها زیاد می‌شد با خدا معامله می‌کرد.

سردار کوثری با بیان اینکه رفتار آقا مهدی باکری برای ما درس بود و بسیار مطالب آموزنده داشت، تصریح کرد: زمانی که شهید مهدی باکری در سختی‌ها قرار می‌گرفت فقط با خدا معامله می‌کرد و به خاطر همین محبوب دل‌ها بود و اگر بگوییم برخی مهدی باکری را می‌پرستیدند، دروغ نبود.

وی تاکید کرد: مدیریت بر دل‌ باکری چنین بود که جایگاهی برای خودش قائل نبود. حاج قاسم سلیمانی هم به آن تاکید داشتند که فرماندهان ما به نیروهایشان نمی‌گفتند بروید بلکه می‌گفتند بیایید؛ این یعنی آنکه فرماندهان خودشان جلودار بودند.

سردار کوثری در پایان یادآور شد: این نوع برخورد‌ها در روحیه بسیجی‌ها تاثیر می‌گذاشت و این باعث موفقیت بود چرا که درجه و لباسی در کار نبود؛ بلکه عمل خالص و صداقت موجب موفقیت‌ها می‌شد. امروز هم بعد از ۳۴ سال نیازمندیم از اعمال مهدی و حمید باکری بشنویم و همان‌گونه رفتار کنیم و ان‌شاء الله مسئولان هم این راه را در پیش بگیرند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن