ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101130
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید ائمه جمعه کرمان بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی

تاکید ائمه جمعه کرمان بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های فساد اقتصادی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیرجان به بمباران مردم بی‌دفاع یمن توسط سعودی‌ها اشاره داشت و عنوان کرد: این حرکات مذبوحانه پرونده جنایتکاران را سنگین‌تر و زمان سقوط جنایتکاران مستکبر را نزدیک می‌کند. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان ظهر امروز در خطبه‌های نماز سیرجان به بمباران مردم بی‌دفاع یمن توسط سعودی‌ها اشاره داشت و عنوان کرد: این حرکات مذبوحانه پرونده جنایتکاران را سنگین‌تر و زمان سقوط جنایتکاران مستکبر را نزدیک می‌کند.

وی با تبریک به ریاست جدید قوه قضائیه خواستار تحول مطلوب در این دستگاه شد و گفت: قوه قضائیه با سرعت بخشیدن در رسیدگی به پرونده‌های سنگین اقتصادی، عدالت را که خواسته مردم است نیز تسریع می‌بخشد.

خطیب جمعه سیرجان به رزمایش الی‌بیت‌القدس سپاه در خلیج فارس هم اشاره کرد و افزود: این رزمایش‌ها اقتدار نیروهای مسلح را نشان می‌دهد و صلح و امنیت را در منطقه یادآور می‌شود.

حسینی تصریح کرد: اگر دشمن تهاجم حداکثری را علیه ما آغاز کرده ما هم باید بسیج حداکثری را علیه دشمنان داشته باشیم و مقاومت را فراموش نکنیم که وعده خدا در پیروزی مان نزدیک است.

وی بر حمایت از گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: در شهرستان سیرجان با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه، دبیرخانه گام دوم انقلاب تشکیل شد و در برابر جنگ اقتصادی هم باید قراگاه جنگ اقتصادی فعال باشد و با خودباوری در اقتصاد مقاومتی دشمن را شکست دهیم.

* سفره‌های شب عید بخشی از جامعه کوچک شده است

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انار به اعطای نشان ذوالفقار به سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: اعطای نشان ذوالفقار نشانه‌ای از پاسداشت رزمندگان سپاه قدس ایران، قهرمانان حزب‌الله لبنان، دلاورمردان حشدالشعبی عراق و سوریه و سپاه فاطمیون و زینبیون و همه لشکریان سپاه اسلام بود که در برابر متجاوزان غربی و تکفیری ایستادند.

وی به عصبانیت آمریکایی‌ها از سفر رئیس جمهور ایران به عراق اشاره کرد و بیان داشت: علت عصبانیت آمریکایی‌ها از این جهت است که با وجود هزینه کرد میلیاردها دلار در خاورمیانه و عراق، اما باید با ترس و لرز، شبانه و مخفیانه و در ‌‌نهایت ظلمت و تاریکی به عراق بروند، اما رئیس جمهور ایران و هیأت همراه چند روز با کمال احترام و ادب در همه محافل و مجالس حضور پیدا کردند.

منتظری با اشاره به آغاز سال جدید و بیان اینکه سفره‌های شب عید بخشی از جامعه کوچک شده است، افزود: کسانی که تمکن مالی دارند به فقرا و نیازمندان توجه کنند، موسسات خیریه و نهادهای حمایتی بیشتر از گذشته فعالیت کنند، مغازه‌داران و کسبه و بازاریان رعایت انصاف را با مردم داشته باشند.

امام جمعه انار بیان داشت: یکی از اصلی‌ترین معیارهای حکومت علوی تحقق عدالت است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم به آن اشاره فرموده‌اند، مردم از تبعیض ناراحتند.

* رئیس جمهور باید در خط مقدم اتاق جنگ اقتصادی باشد

حجت‌الاسلام علی رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه‌های نماز جمعه امروز اظهار داشت: انتظار می‌رود که فرمانده جنگ اقتصادی که شخص رئیس جمهور است، تمام امکانات را مهیا کند، اتاق جنگ تشکیل دهد و خود در خط مقدم باشد.

وی بیان داشت: نباید به دشمن اعتماد کرد، دشمنانی که مامن اختلاس‌گران هستند، رئیس جمهور باید به مبارزه علیه دانه درشت‌های اخلال‌گران در نظم اقتصادی بپردازد.

رفیعی به اعطای نشان ذوالفقار به سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره داشت و گفت: اعطای نشان تقدیر از یک سرباز، مدافعان حرم و خانواده‌هایشان و تقدیر از کشورهای عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان و در یک جمله پیروزی جبهه مقاومت است. 

* بی‌توجهی به شعار سال، بی‌ثباتی و نابسامانی بازار را به دنبال داشت

حجت‌الاسلام علی مهدی‌زاده امام جمعه بافت نیز به اعطای نشان ذوالفقار از طرف رهبر به حاج قاسم سلیمانی اشاره‌ کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با اعطای نشان ذوالفقار که بالاترین نشان افتخار نیروهای مسلح کشور ماست از این دلاور مرد سپاه قدس و این شهید زنده تقدیر کردند.

وی ادامه داد: این نشان نشانه رضایت ولی‌فقیه از مجاهدت‌های مجاهدان راه خدا است و تقدیر فرمانده از سرباز که نابودی داعش را چند ماه قبل اعلام کرد.

مهدی‌زاده افزود: این نشان نشانه‌ای است از پاسداشت سپاه قدس ایران، حزب‌الله لبنان، دلاور مردان حشدالشعبی عراق، حشدالوطنی سوریه، فاطمیون افغانستان و زینبیون پاکستان که سال‌ها در برابر متجاوزان غربی و تکفیری‌ها ایستادگی کردند و تا نابودی آنان دست از مقاومت و مجاهدت برنخواهند برداشت.

امام جمعه بافت همچنین اشاره‌ای به روزهای پایانی سال کرد و گفت:  در روزهای پایانی سال باید میزان عمل به شعار سال را بررسی کنیم، که چه مقدار مسیر زندگی یک ساله خود در مسیر شعار سال حمایت از کالای ایرانی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ضمام اقتصادی کشور به دست دولت است که اگر در کار خود تدبیر بیشتری می‌داشت و دقت بیشتری می‌شد ما شاهد نابسامانی در بازار نبودیم، نتیجه بی‌توجهی به شعار سال توسط بعضی از مسؤولان بی‌ثباتی و نابسامانی بازار و واردات بی‌رویه کالا و تعطیلی کارخانه‌ها را به دنبال داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن