ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101146
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :

تظاهرات گسترده زنان در «صنعا» علیه جنایت سعودی‌ها در «حجه»

یکشنبه گذشته به دنبال حملات وحشیانه آل‌سعود به استان «حجه» یمن 23 نفر از جمله 14 زن و کودک به شهادت رسیدند. این مسئله باعث واکنش‌های مختلفی از سوی گروه‌های یمن و برخی دیگر از کشورها شد. با توجه به اینکه بیشتر شهدای این جنایت زنان و کودکان بودند زنان یمنی به خیابان‌ها آمدند.خبرگزاری صدا […]

یکشنبه گذشته به دنبال حملات وحشیانه آل‌سعود به استان «حجه» یمن 23 نفر از جمله 14 زن و کودک به شهادت رسیدند. این مسئله باعث واکنش‌های مختلفی از سوی گروه‌های یمن و برخی دیگر از کشورها شد. با توجه به اینکه بیشتر شهدای این جنایت زنان و کودکان بودند زنان یمنی به خیابان‌ها آمدند.
خبرگزاری صدا و سیما در این‌باره نوشته دیروز هزاران تن از زنان یمنی در صنعا برای محکوم کردن جنايات مزدوران آل‌سعود در به شهادت رسانده‌ زنان و کودکان درحملات هوایی به پنج خانه در منطقه کُشَر، تجمع و راهپیمایی کردند. معترضان ضمن ادای احترام به شهدا، علیه متجاوزان سعودی که طی چهار سال گذشته زنان و کودکان بسیاری را به شهادت رسانده‌ا‌ند، شعار دادند. همزمان، هزاران تن از مردم یمن با قلبی آکنده از غم و اندوه، پیکرهای این 23زن و کودک شهید را تشییع کردند.در این مراسم یمنی‌ها ،ضمن سردادن شعار مرگ بر آمریکا و رژيم صهيونيستي تاکید کردند جنایات سعودی‌ها نمی‌تواند اراده آنان را درهم بشکند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن