ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10115
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۷:۳۳
  • 248 بازدید
  • ارسال توسط :
«محمدحسین بشیری» مدافع حرم حضرت زینب‌(س) به شهدا پیوست

«محمدحسین بشیری» مدافع حرم حضرت زینب‌(س) به شهدا پیوست

سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از شهادت دوازدهمین مدافع حرم استان همدان خبر داد و اظهارکرد: شهید محمد حسین بشیری دیروز در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید. وی با بیان اینکه این شهید والامقام از کسانی بود که برای چندمین بار به این مأموریت اعزام می‌شد، گفت: […]

سردار مهدی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از شهادت دوازدهمین مدافع حرم استان همدان خبر داد و اظهارکرد: شهید محمد حسین بشیری دیروز در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام از کسانی بود که برای چندمین بار به این مأموریت اعزام می‌شد، گفت: این پاسدار از نیروی‌های پادگان قدس استان همدان بود.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به مظلومیت این شهید گفت: شهید بشیری یک فرزند 8 ساله نیز دارد.

فرجی با بیان اینکه صبح امروز پیکر پاک این شهید وارد کشور شده است و در صدد انتقال پیکر این شهید تا عصر امروز به همدان هستیم، گفت: در صورت هماهنگی با خانواده شهید مراسم وداع امشب و تشیع پیکر فردا صبح انجام خواهد شد.

گفتنی است شهید «محمدحسین بشیری» پس از شهید سرلشگر همدانی، کرمی، صانعی، مصطفوی، ترابی کمال، فانوسی، ابراهیم‌خانی، شمسی‌پور، قاضی‌خانی، شاملو و زارع الوانی دوازدهمین شهید مدافع حرم استان همدان است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن