ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101212
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :

ریاض و ابوظبی جزء اهداف نظامی نیرو‌های یمنی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن با اشاره به ادامه تجاوز‌گری‎های ائتلاف سعودی علیه مردم این کشور، گفت: ریاض و ابوظبی جزء اهداف نظامی نیرو‌های یمنی هستند. سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن در […]

ریاض و ابوظبی جزء اهداف نظامی نیرو‌های یمنی هستندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن با اشاره به ادامه تجاوز‌گری‎های ائتلاف سعودی علیه مردم این کشور، گفت: ریاض و ابوظبی جزء اهداف نظامی نیرو‌های یمنی هستند.

سخنگوی نظامی جنبش انصارالله یمن در این باره گفت: ما سیصد هدف نظامی داریم و فهرستی از اهداف جدید که ریاض و ابوظبی را نیز شامل می‌شود در اختیار داریم. ما تعداد زیادی موشک بالستیک داریم که می‌توان ده‌ها فروند از آن‌ها را به یکباره شلیک کرد.

این سخنگوی نظامی تاکید کرد: عملیات ارتقاء و توسعه پهپاد‌ها ادامه دارد و نسل‌های پیشرفته‌ای از پهپاد‌های هجومی ساخته شده اند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، امروز (شنبه) مواضع مزدوران ارتش سعودی را در گذرگاه مرزی علب بین عسیر و صعده با پنج فروند موشک بالستیک زلزال-۱ هدف قرار داد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن