ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101224
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۴:۴۹
  • 173 بازدید
  • ارسال توسط :

وداع پرشور مردم مازندران با پیکر شهید مدافع حرم «اسدی»

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، مازندران علوی تبار در روزهای پایانی سال 97 که مردم در تکاپوی سال نو هستند و خود را برای نوزیستن آماده می‌کنند، کوچه و دیار این استان نیز میهمان دارد. میهمانی از جنس شهید، شهید مدافع […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، مازندران علوی تبار در روزهای پایانی سال 97 که مردم در تکاپوی سال نو هستند و خود را برای نوزیستن آماده می‌کنند، کوچه و دیار این استان نیز میهمان دارد. میهمانی از جنس شهید، شهید مدافع حرم و شهید خان‌طومان، سید جلیل القدر سید جواد اسدی که بعد از 34 ماه پیکر مطهرش به زادگاهش بازگشت و بار دیگر این استان شهیدپرور را عزادار و سوگوارش کرد.

شهید سید جواد اسدی به همراه 12 تن از همرزمانش حوالی فروردین سال 94 برای دفاع از حریم امن زینبی در صحرای خان‌طومان سوریه با داعشی‌های زبون مبارزه کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. اگر چه هنوز پیکر بسیاری از همرزمانش به وطن بازنگشسته ولی حضور این شهید پس از 34 ماه در استان بارقه‌های امید را برای دیگر خانواده‌های شهید مدافع حرم حادثه خان‌طومان به دنبال داشته است.

شامگاه 25 اسفندماه خیابان جام جم ساری و حسینیه عاشقان کربلای این شهر فوج فوج منتظر دیدار با شهید مدافع حرم از سلاله نبی مکرم اسلام سید جواد اسدی بودند. هر لحظه بر مشتاقان حاضر در مراسم وداع افزوده شده و علی‌رغم هوای سرد زمستانی خیابان‌های اطراف حسینیه مملو از جمعیت شده و راهنمایی و رانندگی را وادار به مسدودی این خیابان برای مدتی کرده است.

مردم مازندران که دلداده رسول مکرم اسلام(ص) هستند شامگاه شنبه با حضور پرشور و حماسی خود، خانواده شهید مدافع حرم سید جواد اسدی را خوشحال کرده و امید را بر دل رزمندگان مدافع حرم این خطه ایجاد کرده که تا پای جان برای ارزش‌های انقلاب دست از پا نمی‌نشینند.

پیکر شهید مدافع حرم «اسدی» در بین همرزمانش تشییع شدپیکر شهید مدافع حرم اسدی به زادگاهش بازگشتیادواره شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار می‌شود

مراسم شب وداع با شهید مدافع حرم سید جواد اسدی شامگاه شنبه 25 اسفندماه با حضور خانواده معظم شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، اقشار مختلف بسیجیان، سپاهیان لشگر 25 کربلا، سلسله جلیله روحانیت، مردم غیور و شهیدپرور شهرهای مرکزی مازندران با بیان خاطره‌گویی از فرزند و همسر شهید مدافع حرم سید جواد اسدی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام صبح یکشنبه 26 اسفندماه از مقابل امامزاده یحیی(ع) ساری به سمت گلزار شهدای این شهر تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای امره شهرستان ساری انتقال می‌یابد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن