ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101260
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
حمایت مردم یمن از جنبش النجباء عراق +فیلم

حمایت مردم یمن از جنبش النجباء عراق +فیلم

– اخبار فرهنگی – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه گروه‌های مقاومت و پس از آنکه گروه مقاومت فاطمیون و زینبیون را در لیست تحریمی خود قرار داد, پانزدهم اسفند ماه امسال نیز جنبش النجبای […]

– اخبار فرهنگی –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه اقدامات خصمانه خود علیه گروه‌های مقاومت و پس از آنکه گروه مقاومت فاطمیون و زینبیون را در لیست تحریمی خود قرار داد, پانزدهم اسفند ماه امسال نیز جنبش النجبای عراق را در لیست تحریم‌های خود قرار داد.
همچنین خزانه داری آمریکا برای نخستین بار نام اکرم الکعبی را در تاریخ 26 شهریور 1387 در این لیست سیاه قرار داد اما در اطلاعیه خود، القاب و اسامی دیگری که برای او استفاده می شود را هم قرار داده است.

حمایت سوری‌ها از جنبش نجباء/ توحش به‌سبک زنان داعشی+فیلم

این اقدام آمریکا با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی مسئولین و مردم محور مقاومت روبرو شده است. حال مردم یمن که خود تحت شدیدترین حملات و تحریم‌ها از سوی رژیم آل سعود و متحدانش روبرو هستند از این جنبش و دبیرکل آن حمایت کردند. در ادامه ویدئوی این اقدام مردم یمن را می‌بینید:

 

برپایه این گزارش, نُجَباء در سال 2004 میلادی گروه مقاومت ساده‌ای بود که سال‌ها قبل با شمار محدودی از نخبگان انقلابی آغاز به کار کرد تا اینکه گسترش یافت و اکنون ده‌ها هزار رزمنده را در مناطق مختلف عراق تحت فرمان قرار داده است.این گروه مقاومت اسلامی در همۀ زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای و سیاسی نیز فعالیت دارد. دبیرکل نُجَباء، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» است که پس از مسئولیت‌های متعدد جهادی، تشکیلات نظامی دیگری به‌نام نُجَباء را با جذب رزمندگان شجاع و دلیر عراقی ــ که سال‌های سال، قبل و بعد از سقوط «صدام حسین» دیکتاتور معدوم، سوابق جهادی فراوانی از خود به‌نمایش گذاشته بودند ــ تأسیس کرد. نام کامل این تشکّل «حرکة حزب الله النُجَباء» است که در اکثر رسانه‌های انگلیسی‌زبان دنیا به Hezbollah Al-Nujaba شهرت یافته است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن