ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101287
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
همکاری‌های پارلمانی تهران- مسکو برای گسترش مناسبات موثر است

همکاری‌های پارلمانی تهران- مسکو برای گسترش مناسبات موثر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ با لوان جاکاریان سفیر روسیه در تهران دیدار و گفت وگو کرد. دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در این دیدار ضمن ارزیابی مثبت از مناسبات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، حسین امیرعبداللهیان امروز یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ با لوان جاکاریان سفیر روسیه در تهران دیدار و گفت وگو کرد.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در این دیدار ضمن ارزیابی مثبت از مناسبات میان دو کشور گفت: همکاری‌های پارلمانی میان تهران- مسکو در جهت گسترش مناسبات فیمابین مؤثر است.

لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران در این دیدار ضمن اشاره به تعاملات موثر میان ایران و روسیه در زمینه‌های مختلف، بر گسترش تعاملات اقتصادی و گردشگری به ویژه در بخش خصوصی تأکید کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از روابط سازنده میان دو کشور خاطر نشان کرد: باید همکاری‌های دو جانبه در سطوح مختلف تداوم و گسترش یابد.

طرفین در این دیدار در خصوص تحولات منطقه‌ای و بین المللی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و تمرکز بر راه حل سیاسی در یمن و ونزوئلا را مورد تأکید قرار دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن