ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 10131
  • ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده شهدای مدافع حرم در تجلیل شدند/ تجهیز ۶۰باب کتابخانه

خانواده شهدای مدافع حرم در تجلیل شدند/ تجهیز ۶۰باب کتابخانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در نخستین روز از بیست و چهارمین هفته کتاب استان فارس که ظهر یکشنبه در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز با حضور کتابداران، فعالان حوزه کتاب، فرمانداران، شهرداران و بخشداران دوستدار کتاب و کتابخوانی برگزار شد از خانواده های شهیدان مدافع حرم، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در نخستین روز از بیست و چهارمین هفته کتاب استان فارس که ظهر یکشنبه در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز با حضور کتابداران، فعالان حوزه کتاب، فرمانداران، شهرداران و بخشداران دوستدار کتاب و کتابخوانی برگزار شد از خانواده های شهیدان مدافع حرم، شجاعت علمداری، عبدالله اسکندری، مهرداد قاجاری و دادالله شیبانی توسط استاندار فارس و مدیرکل مشارکت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تجلیل شد.

کتاب به انسان ها هویت، دین مداری، جسارت و عشق می بخشد

در این برنامه که توسط اداره کل کتابخانه های عمومی فارس برگزار شد، سعیده ابراهیمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه کتاب و فرهنگ دو واژه ایست که در ذهن مردم خوش نشسته، عنوان کرد: کتاب به انسان ها هویت، دین مداری، جسارت و عشق می بخشد.

وی با اشاره به مقام و جایگاه کتابداران، گفت: کسانی که تا چندسال گذشته مورد بی مهری بودند و یادی از آنان نمی شد، امروز نقشی بی بدیل دارند و کتابداری نه تنها حرفه است بلکه در پس آن عشقی نهفته که در مسیر دانایی خرج می شود.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه در حوزه های فرهنگی با مسامحه نمی توان به سادگی از آن گذشت، تصریح کرد: باید در راستای حفظ فرهنگ جهادی همگانی انجام داد.

تا پایان امسال ۱۳ کتابخانه به روی دوستداران یارمهربان درمی گشایند

مدیرکل کتابخانه های عمومی در ادامه با بیان اینکه در ۸ ماهه اول سال جاری گام های بلندی در حوزه کتاب و کتابخوانی در فارس برداشته شده که در هفته دولت با افتتاح ۱۲ کتابخانه عمومی نمود یافت، افزود: در تلاشیم تا پایان امسال ۱۳ کتابخانه  دیگر به روی دوستداران یارمهربان در می گشایند و شاهد رشد ۱۵ درصدی فضای کتابخانه ای در استان فارس باشیم.

ابراهیمی با تصریح اینکه در راستای بهبود سرانه مطالعه در فارس دست کم ۱۰۰ هزار جلد کتاب در استان توزیع شد، تاکید کرد: در راستای ارتقا کیفی کتابخانه های عمومی، ۱۰ باب کتابخانه به پایگاه های مهم اطلاعاتی متصل شدند.

وی از تجهیز و بهسازی ۶۰ باب کتابخانه عمومی فارس در سال جاری خبر داد و گفت: امسال در حوزه کتاب های کودک و افزایش اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی استان شاهد رشد ۲۸ درصدی کتاب و ۱۸ درصدی اعضا هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، در آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان فارس افزون بر تقدیر از ۵۲ کتابدار برگزیده، از فرمانداران شیراز، کازرون، قیر و کارزین، بخشدار قطرویه نی ریز به عنوان دوستداران کتاب و کتابخوانی تقدیر شد و محمودرضا طالبان، از شورای شهر شیراز به عنوان عضو برتر دوستدار کتاب تجلیل شد. همچین امین زارع دهیار برگزیده حوزه کتاب و کتابخوانی مورد تجلیل قرار گرفت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن