ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101339
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید ایران و اروپا بر اهمیت اجرای آتش‌بس در الحدیده یمن

تاکید ایران و اروپا بر اهمیت اجرای آتش‌بس در الحدیده یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد نمایندگان ایران و کشورهای اروپایی در نشست بروکسل در خصوص مسائل منطقه‌ای بر اهمیت اجرای آتش‌بس در شهر بندری الحدیده یمن تاکید کردند. حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه […]

تاکید ایران و اروپا بر اهمیت اجرای آتش‌بس در الحدیده یمنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد نمایندگان ایران و کشورهای اروپایی در نشست بروکسل در خصوص مسائل منطقه‌ای بر اهمیت اجرای آتش‌بس در شهر بندری الحدیده یمن تاکید کردند.

حسین جابری انصاری، دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی عصر امروز به نمایندگی از کشورمان در پنجمین دور گفتگوهای ایران و اتحادیه اروپا و چهار کشور آلمان، فرانسه، انگلیس و ایتالیا درباره بحران یمن شرکت کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ریاست این جلسه را هلگا اشمید به عهده داشت و نمایندگان فرانسه، آلمان، ایتالیا و انگلیس در سطح مدیران سیاسی در آن حضور داشتند. سرپرستی هیئت ایرانی را حسین جابری انصاری، معاون وزیر خارجه ایران به عهده داشت.

 اتحادیه اروپا همچنین اعلام کرد در این نشست درباره سوریه و فرایند مذاکرات آستانه هم گفتگو شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن