ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101341
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
درگیری سنگین و هلاکت ۵۳ نظامی و مزدور سعودی در گذرگاه مرزی «علب» + نقشه میدانی و عکس

درگیری سنگین و هلاکت ۵۳ نظامی و مزدور سعودی در گذرگاه مرزی «علب» + نقشه میدانی و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ده‌ها تن از نظامیان و نیرو‌های مزدور چند ملیتی سعودی در روز‌های گذشته حمله گسترده‌ای را علیه مواضع تحت کنترل رزمندگان یمنی در گذرگاه مرزی «علب» در مناطق مرزی مشترک استان عسیر عربستان و استان صعده یمن انجام دادند. حملات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، ده‌ها تن از نظامیان و نیرو‌های مزدور چند ملیتی سعودی در روز‌های گذشته حمله گسترده‌ای را علیه مواضع تحت کنترل رزمندگان یمنی در گذرگاه مرزی «علب» در مناطق مرزی مشترک استان عسیر عربستان و استان صعده یمن انجام دادند.

حملات نظامیان و مزدوران سعودی با پشتیبانی جنگنده‌های عربستانی صورت گرفت، اما نیرو‌های یمنی مستقر در منطقه موفق شدند تحرکات آنان را به طور کامل رصد کنند و به سرعت وارد میدان شوند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های یمنی پس از درگیری‌های سنگین و نفس گیر موفق شدند پیشروی نظامیان و مزدوران سعودی را در این محور متوقف و خسارت‌های سنگینی به آنان وارد کنند.

به گفته منابع میدانی، نظامیان و نیرو‌های مزدور سعودی سه مرتبه شانس خود را در این محور آزمایش کردند که هر بار با واکنش قاطع نیرو‌های یمنی مواجه شدند و حملات آنان به طور کامل دفع شد و به نتیجه‌ای نرسیدند.

درگیری سنگین و هلاکت ۵۳ نظامی و مزدور سعودی در گذرگاه مرزی «علب» + نقشه میدانی و عکس
۲۷ تن از نظامیان و مزدوران سعودی در جریان درگیری‌ها در مناطق مرزی مشترک استان عسیر عربستان و استان صعده در شمال یمن به هلاکت رسیدند و ۵۰ تن دیگر زخمی شدند.

۱۰ تن از نیرو‌های مزدور سعودی در جریان این درگیری‌ها به ضرب گلوله نیرو‌های تک تیرانداز یمنی از پای درآمدند و ۱۵ تن دیگر نیز زخمی شدند؛ ۸ خودروی نظامی مزدوران در این محور هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.

در لیست کشته شدگان نام «ابو رعد»، فرمانده توپخانه نیرو‌های مزدور سعودی دیده می‌شود؛ خبر‌ها حاکیست، خودروی حامل «ابو رعد» و همراهانش با موشک حرارتی هدف قرار گرفت و منهدم شد.   درگیری سنگین و هلاکت ۵۳ نظامی و مزدور سعودی در گذرگاه مرزی «علب» + نقشه میدانی و عکس
یگان توپخانه نیرو‌های یمنی نیز در یک عملیات دقیق توانست کاروانی از نیرو‌های مزدور سعودی را در منطقه هدف قرار دهد؛ ۲۶ تن از نیرو‌های مزدور در جریان این حمله به هلاکت رسیدند و در میان کشته شدگان نام فرمانده گردان هفتم تیپ ۱۰ مزدوران سعودی به چشم می‌خورد.

گروهی مشترک از نیرو‌های ارتش و رزمندگان مقاومت انصارالله هم عملیات غافلگیر کننده‌ای را علیه مواضع نیرو‌های مزدور سعودی در منطقه «مجازه» انجام دادند و شماری از آنان را در این محور کشته و زخمی کردند.

در حال حاضر، بخش‌هایی از منطقه «مجازه» در جنوب استان عسیر عربستان در کنترل نیرو‌های یمنی است و بخش‌هایی دیگر نیز در سیطره نظامیان و نیرو‌های مزدور چند ملیتی سعودی است.   درگیری سنگین و هلاکت ۵۳ نظامی و مزدور سعودی در گذرگاه مرزی «علب» + نقشه میدانی و عکس
از منطقه «الربوعه» در جنوب غرب استان عسیر عربستان خبر می‌رسد، یگان توپخانه در جریان یک عملیات دقیق موفق شد یک خودروی حامل مزدوران سعودی را هدف قرار دهد و منهدم کند؛ این منطقه نقطه اتصال استان‌های عسیر و جیزان عربستان محسوب می‌شود.

منطقه الربوعه همچنین دروازه شمالی برای ورود به بخش «باقم» در شمال استان صعده یمن به شمار می‌آید؛ بخش وسیعی از بخش «باقم» از جمله «کوه الاسود، کوه الراس، مهدیده، الحماقی، ابواب الحدید، کوه الشعیر و …» در اشغال مزدوران سعودی است.   درگیری سنگین و هلاکت ۵۳ نظامی و مزدور سعودی در گذرگاه مرزی «علب» + نقشه میدانی و عکس
گفتنی است، استان عسیر در جنوب عربستان واقع شده و هم مرز با بخش باقم در شمال استان صعده یمن است؛ بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب شرق استان عسیر در ۴ سال گذشته به کنترل رزمندگان یمنی درآمده است.

منبع: مشرق

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن