ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101343
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۴:۰۰
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
انصارالله: وزرای خارجه انگلیس و آمریکا واقعیت‌ها را تحریف می‌کنند

انصارالله: وزرای خارجه انگلیس و آمریکا واقعیت‌ها را تحریف می‌کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عبدالحسین حسین العزی، عضو جنبش انصار الله یمن با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی تاکنون بیش از ۱۱ هزار بار توافقنامه سوئد را نقض کرده است، وزرای امور خارجه انگلیس و آمریکا را […]

انصارالله: وزرای خارجه انگلیس و آمریکا واقعیت‌ها را تحریف می‌کنندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عبدالحسین حسین العزی، عضو جنبش انصار الله یمن با بیان اینکه ائتلاف متجاوز سعودی تاکنون بیش از ۱۱ هزار بار توافقنامه سوئد را نقض کرده است، وزرای امور خارجه انگلیس و آمریکا را دروغگویانی توصیف کرد که تلاش می‌کنند واقعیت‌ها را درباره ناقض اصلی این توافقنامه وارونه جلوه دهند.

عبدالحسین حسین العزی با بیان این موضوع تأکید کرد منفعت صنعا در برقراری صلح است، حال آنکه منفعت طرف منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی و فراری) با جنگ تأمین می‌شود.

خبرنگار این شبکه در گزارشی گفت واشنگتن و لندن افکار عمومی را درباره ناقض اصلی توافقنامه سوئد و طرفی که در مسیر اجرای آن کارشکنی می‌کند، گمراه می‌کنند، این بخشی از اظهارات عبدالحسین العزی معاون وزیر امور خارجه دولت نجات ملی صنعا و از رهبران جنبش انصار الله در نشستی خبری است.

وی در این نشست خبری، وزیر امور خارجه انگلیس و آمریکا را دروغگو خواند و تأکید کرد جنبش انصار الله و دولت نجات ملی به خاطر حفظ صلح تاکنون امتیاز‌های زیادی داده و بسیار کوتاه آمده اند، ولی واکنش ائتلاف سعودی و منصور هادی به این حسن نیت، سرپیچی و نقض همه توافقنامه‌ها از جمله توافقنامه آتش بس الحدیده بوده است.

العزی افزود: «ما حاضر هستیم به خاطر برقراری صلح فداکاری و جان فشانی کنیم. با این وجود، وزیر دروغگویی مثل وزیر انگلیسی یا وزیر آمریکایی، طرفی را که بیشترین احترام را برای صلح قائل بوده و بیشترین تلاش را برای برقراری صلح انجام داده است، به کارشکنی در مسیر اجرای توافقنامه متهم می‌کنند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن