ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101360
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تسلط ارتش یمن بر مواضع ائتلاف سعودی در نجران

تسلط ارتش یمن بر مواضع ائتلاف سعودی در نجران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (سه شنبه) بر تعدادی از مواضع ائتلاف سعودی در «نجران» واضع در جنوب عربستان سعودی مسلط شد. به نوشته وب‌سایت اینترنتی «انصارالله»، یک منبع یمنی اعلام کرد، یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ ارتش و کمیته‌های مردمی یمن امروز (سه شنبه) بر تعدادی از مواضع ائتلاف سعودی در «نجران» واضع در جنوب عربستان سعودی مسلط شد.

به نوشته وب‌سایت اینترنتی «انصارالله»، یک منبع یمنی اعلام کرد، یگان‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن عملیات نظامی گسترده‌ای در سلسله کوه‌های مجاور «سدیس» انجام دادند و این عملیات به تسلط بر برخی پایگاه‌های ائتلاف سعودی و کشته و مجروح شدن تعدادی از مزدوران این ائتلاف منجر شد.

در ادامه این گزارش آمده، یگان تک‌تیرانداز ارتش یمن موفق شد تعدادی از نظامیان سعودی در پایگاه «مشعل» در «جیزان» را هدف قرار دهد.

بر اساس گزارش‌ها، ارتش یمن با ایجاد کمینی برای خودروهای زرهی مزدوران در صحرای «البقع» نجران، تعدادی از آنها را کشتند و به خودروهای آنها آسیب زدند.

 همچنین امروز عملیات نظامی علیه مواضع نیروهای ائتلاف سعودی در شهر «المصلوب» در «الجوف» انجام شد و  در این عملیات ضمن وارد شدن خسارت‌های مالی به ائتلاف متجاوز، تعدادی از مزدوران آن کشته و زخمی شدند.

ائتلاف سعودی در فروردین‌ماه ۱۳۹۴ به بهانه‌های واهی به یمن حمله کرد و این تجاوز همچنان ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن