ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101388
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۶:۰۴
  • 404 بازدید
  • ارسال توسط :
طرح جدید سازمان ملل برای خروج نیرو‌ها از الحدیده

طرح جدید سازمان ملل برای خروج نیرو‌ها از الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد سازمان ملل پس از پایان مذاکرات طرف‌های درگیر، طرح جدیدی را برای خروج نیرو‌ها از شهر الحدیده ارائه خواهد کرد. گریفیتس تأکید کرد […]

طرح جدید سازمان ملل برای خروج نیرو‌ها از الحدیدهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، «مارتین گریفیتس» فرستاده ویژه سازمان ملل در امور یمن اعلام کرد سازمان ملل پس از پایان مذاکرات طرف‌های درگیر، طرح جدیدی را برای خروج نیرو‌ها از شهر الحدیده ارائه خواهد کرد.

گریفیتس تأکید کرد جزئیات این طرح به زودی در کمیته هماهنگی خروج نیرو‌ها به طرف‌های درگیر ارائه می‌شود. وی به تاریخ دقیق خروج نیرو‌ها از الحدیده اشاره نکرد. اجرای طرح جدید سازمان ملل برای خروج نیرو‌ها از الحدیده می‌تواند نخستین گام به سوی کاهش تنش‌ها در این شهر باشد.

از سوی دیگر، سازمان ملل از پیشرفت به دست آمده در مذاکرات بین طرف‌های یمنی در خصوص الحدیده استقبال کرد.

فرحان حق، معاون سخنگوی رسمی دبیرکل سازمان ملل با بیان این مسئله گفت: سازمان ملل امیدوار است توافقنامه الحدیده زمینه‌ساز حل و فصل فراگیر در یمن باشد. وی در این خصوص افزود: “مارتین گریفیتس اشاره کرد گفتگو‌های سازنده بین طرف‌های درگیر یمنی در جریان است و این مسئله باعث کسب پیشرفت مهمی در راستای اجرای مرحله نخست روند بازآرایی نیرو‌ها در الحدیده شده است. جزئیات اجرایی بیشتر به زودی به طرف‌های کمیته سه‌جانبه هماهنگی بازآرایی نیرو‌ها در الحدیده ارائه می‌شود تا به تصویب و موافقت برسد”.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن