ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 101392
  • ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۷:۴۲
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
قدردانی عربستان از مواضع ضدایرانی پمپئو

قدردانی عربستان از مواضع ضدایرانی پمپئو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، مجلس وزیران عربستان سعودی بعد از ظهر دیروز (سه شنبه) نشستی به ریاست سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در قصر یمامه در ریاض برگزار کردند. در این نشست که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی نیز حضور داشت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا به نقل از روزنامه سعودی عکاظ، مجلس وزیران عربستان سعودی بعد از ظهر دیروز (سه شنبه) نشستی به ریاست سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در قصر یمامه در ریاض برگزار کردند.

در این نشست که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی نیز حضور داشت از مواضع مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا مبنی بر حمایت از ائتلاف عربی (ضد یمن) و تاکید وی بر تلاش عربستان برای مقابله با نفوذ ایران و همچنین ضرورت مقابله با سیطره ایران و هم پیمانانش بر خطوط کشتیرانی بین المللی تمجید و قدردانی شد.

در این نشست همچنین از مواضع دولت دونالد ترامپ در رابطه با جنگ یمن قدردانی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، مایک پمپئو در حالی از ائتلاف متجاوز عربی حمایت می‌کند که این ائتلاف به رهبری عربستان نزدیک به چهار سال است که زنان و کودکان یمنی را به قتل می‌رساند، مدارس و بیمارستان‌های آنان را بمباران می‌کند و از رسیدن غذا و دارو و کمک‌های بشردوستانه به آن‌ها ممانعت می‌کند و به دلیل تجاوزهای وحشیانه‌اش در یمن در لیست سیاه سازمان ملل قرار گرفت و تاکنون بارها توافق استکهلم را نقض کرده است.

ادعای دخالت ایران در امور یمن در حالی مطرح می‌شود که مقامات کشورمان همواره تاکید می‌کنند جمهوری اسلامی ایران هیچ دخالتی در امور داخلی یمن ندارد و خواستار ایجاد راه حل مسالمت آمیز برای حل بحران این کشور است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن